امنیت ایران مثال زدنی است

اقتصاد ایران: تبریز-سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: امنیت ایران مثال زدنی است و پشتوانه آن همین جانبازان و ایثارگرانی هستند که با تمام وجود در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز سه شنبه در دیدار با جانبازان ساکن در آسایشگاه فجر تبریز، ادامه داد: امنیت ایران مثال زدنی است و پشتوانه آن همین جانبازان و ایثارگرانی هستند که با تمام وجود در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

وی صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی را در سایه ایثارگران و شهدایی دانست که سال‌ها از خانواده‌های خود دور ماندند تا امنیت کشور را تأمین کنند.

محمدی با بیان اینکه همه ما مدیون زحمات ایثارگران و جانبازان هستیم، یادآور شد: در کنار مجاهدت و جان فشانی ایثارگران، پزشکان نیز ایثارگرانه احساس وظیفه می‌کنند تا دین خود را با مداوای جانبازان و ایثارگران ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگران احساس وظیفه کرده و از امنیت کشور دفاع کردند و امروز نیز پزشکان ایثارگرانه در کنار آنها قرار گرفته اند.

وی ایثارگران را نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان توصیف و اضافه کرد: نقش فراموش نشدنی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تحت هیچ شرایطی از یاد و خاطره مردم ایران نخواهد رفت.

محمدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی جنگ تحمیلی را علیه کشورمان آغاز کرد تا به زعم خود انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و سلطه خود را ادامه دهد، گفت: هدف دشمن این بود که ایران را همچون برخی کشورها، مستعمره خود قرار دهد، اما متوجه نبودند در ایران شیرمردان و شیرزنانی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند انقلابشان از بین برود.

وی ادامه داد: جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت و رشادت مثال زدنی خود در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و اجازه تعدی به خاک کشور عزیزمان را ندادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ