مسجد جامعیت همگرایی امت اسلامی را دارد

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسجد پایگاه عظیم وحدت و همگرایی امت اسلامی است که جایگاه و منزلت خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه سه شنبه در آئین روز جهانی مساجد و تجلیل از فعالان این حوزه در اردبیل اظهار کرد: ۲۱ آگوست مصادف با ۳۰ مرداد سالروز حادثه تاریخی به آتش کشیده مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی است که این روز به نام «یوم مسجد و تکریم خانه خدا» نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ خانه خدا همواره با هجمه‌ها و تهدیدهای ستیزه جویان و عنادورزان روبرو شده اما در همه این مقاطع تاریخی جایگاه عظیم مسجد و حرمت و عظمت آن مورد صیانت و حفاظت قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با قدردانی از فعالان و کنشگران علاقمند به حوزه مسجد و آئین‌های عبادی بیان کرد: با تلاش هیئت امنا و خادمان مسجد خانه الهی همواره با آثار پربرکت مرمت و آبادانی روبرو شده است.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: در طول سال در کنار هیئت امنا و حضور تأثیرگذار جوانان با شور و علاقه خاص هدایتگری ائمه جماعات و پایگاه‌های بسیج نیز گره گشای مشکلات و موانع بوده و از جایگاه مسجد به عنوان کانون تبلیغی و تربیتی صیانت شده است.

وی تصریح کرد: مساجد استان اردبیل دارای برجستگی و شاخصه‌های ممتازی است که در طول سال برنامه‌های مناسبتی ملی و مذهبی در آن برگزار شده و مهمتر از آن شاهد شکل گیری محافل انس با قرآن و سخنرانی و مبانی تبلیغی هستیم.

در این مراسم از فعالان مساجد استان اردبیل و ائمه جماعات مساجد منتخب با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار و روز جهانی مسجد پاس داشته شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ