مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند

اقتصاد ایران: بوشهر- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب و اولویت اصلی ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر، اظهار داشت: مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب و اولویت اصلی ما هستند و باید از تمام توان و ظرفیت خود برای جلب رضایت آنها استفاده کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس در تراز انقلاب توان خود را معطوف به خدمات‌دهی به مردم کرده است، افزود: تجربیات انتظامی ما واقعاً برگرفته از پلیس در تراز انقلاب و اسلام است.

صالحی با اعلام اینکه پلیس ما اسلامی و انقلابی و خدمتگزار مردم و در کنار آنهاست، گفت: دشمن به‌دنبال بزرگنمایی از کوچک‌ترین اشتباهات ما است در حالی که خودشان با بی‌ایمانی و بی‌اخلاقی با مردم کشورهایشان برخورد می‌کنند.

مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند

وی با تاکید بر اینکه ما آزمون‌های سختی گذرانده‌ایم که می‌تواند قوی‌ترین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دنیا را به زمین بزند، ادامه داد: ما پلیس مردم و در کنار مردم هستیم و با عزت خدمت می‌کنیم و هر روز شهید می‌دهیم و این ویژگی و تفاوت انقلاب ما با سایر حکومت‌ها است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: همه ما مسؤولان در نظام اسلامی وامدار و بدهکار مردم هستیم و اگر مردم نباشند، اقتصاد و امنیت وجود ندارد، در واقع خود مردم ایجاد کننده امنیت هستند و ما هم در کنار آنها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و دشمن در اوج ذلت و پستی است، بیان کرد: همه ما در یک کشتی سوار هستیم و نباید بگذاریم اصل روند انقلاب قطع شود.

صالحی با بیان اینکه امروز مردم پلیس اجتماعی می‌خواهند، خاطرنشان کرد: اجرای قانون با مردم و در کنار آنها بهتر است.

وی ابراز کرد: بندر دیر مرکز تجارت دریایی با کشور قطر است و پلیس می‌تواند با نگاه مثبت و تأمین امنیت در کنار مردم و مسؤولان به حرکت انقلاب کمک کند.

مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند

صالحی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: این همایش حرکتی عظیم و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است که انقلاب اسلامی با آگاهی‌بخشی به انسان‌ها زمینه‌ساز آن بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز جهاد تبیین اصل است، افزود: رژیم صهیونیستی نمادی از اروپا و آمریکا و استکبار جهانی است و کودک‌کشی و هر جنایتی انجام می‌دهد اما ملت مقاوم فلسطین با عزت ایستاده است و محور مقاومت قطعاً رژیم غاصب اسرائیل را شکست خواهد داد.

در این آئین از خدمات سرهنگ مهدی نظریه تجلیل و سرهنگ کیوان آفریده به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ