با این آمار، میلاد می‌تواند فیکس پرسپولیس باشد

اقتصاد ایران: خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرده است.

خبرگزاری مهر: پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن نام بازیکنان خارجی، باشگاه پرسپولیس بامداد امروز سه شنبه ۳۰ مرداد از مدافع چپ جدید خود رونمایی کرد و میلاد محمدی با عقد قراردادی به مدت دو فصل راهی پرسپولیس شد تا در این فصل با پیراهن این تیم در مسابقات لیگ برتر حضور یابد.

محمدی که در عضویت تیم آدنادمیر اسپور ترکیه بود با شروع سوپرلیگ این کشور و در دو هفته ابتدایی در هر دو بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۹۰ دقیقه به میدان رفت اما آدنادمیر در هر دو بازی نتیجه را مقابل حریفان خود واگذار کرد تا شروع بسیار تلخی در این فصل داشته باشد و اکنون در جدول ۱۹ تیمی ترکیه در رده هجدهم قرار گرفته است.

محمدی و یارانش در آدنادمیر در هفته اول رو در روی فنرباغچه قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان «ژوزه مورینیو» به پایان رسید. محمدی در این بازی دو بار توپ بازیکنان حریف را قطع کرد، ۵ تکل صحیح داشت و یک دربیل موفق هم از خود به ثبت رساند. او از ۸ نبرد زمینی در ۶ نبرد موفق بود و هر ۳ نبرد هوایی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. او ۲۰ بار توپ را به هم تیمی‌های خود پاس داد که از این تعداد ۱۵ پاس موفق بود او ۴۵ بار توپ را در بازی لمس کرد و در ارسال سانتر و پاس‌های هوایی بلند هم ناموفق بود. طبق اعلام سایت «sofascore» او نمره ۷/‌ ۶ از ۱۰ را در این بازی کسب کرد و چهارمین بازیکن برتر تیمش بود.

با این آمار، میلاد می‌تواند فیکس پرسپولیس باشد
    «هیت مپ» میلاد محمدی در بازی با فنرباغچه

در دومین هفته سوپرلیگ ترکیه، تیم آدنادمیر اسپور به مصاف ریزه اسپور رفت که این بازی هم یاران محمدی ۲ بر یک مغلوب میزبان خود شدند. در این بازی هم محمدی به طور کامل در سمت چپ خط دفاعی آدنادمیر به کار گرفته شد. او در این بازی، ۳ بار قطع توپ داشت و دو تکل موفق را از خود به ثبت رساند. او در ۳ نبرد از ۵ نبرد زمینی خود موفق بود و یک نبرد در دو نبرد هوایی خود را از بازیکن حریف پیروز شد. محمدی ۱۲ بار توپ را در این بازی از دست داد و مرتکب یک خطا هم شد.

او ۵۹ لمس توپ داشت و از ۳۲ پاسی که برای هم تیمی‌های خود ارسال کرد، ۲۶ پاس صحیح داشت. همچنین برخلاف بازی اول، در این دیدار او دو پاس کلیدی برای یاران خود ارسال کرد و ۵ بار توپ را به سمت دروازه ریزه اسپور سانتر کرد که دو سانتر او با موفقیت توپ به بازیکنان آدنادمیر اسپور رسید. علاوه بر این موارد، محمدی ۳ پاس بلند داشت که تنها یکی از آنها به بازیکن خودی رسید. او در این دیدار هم نمره ۷/‌ ۶ از ۱۰ را کسب کرد و چهارمین بازیکن برتر تیمش شناخته شد.

با این آمار، میلاد می‌تواند فیکس پرسپولیس باشد
  «هیت مپ» میلاد محمدی در بازی با ریزه اسپور
پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ