پیاده‌روی اربعین حرکت سریع بشریت به سمت امام حسین است

اقتصاد ایران: اردستان-فرماندار اردستان گفت: پیاده‌روی اربعین بسیار موضوع مهمی بوده و حرکت سریع بشریت به سمت امام حسین است که باید مراقب باشیم از این حرکت عقب نمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان، اظهار کرد: نام اباعبدالله الحسین علیه السلام در این چند ساله اخیر بسیار در جهان فراگیر شده و پیاده‌روی اربعین بسیار موضوع مهمی بوده و حرکت سریع بشریت به سمت امام حسین است که باید مراقب باشیم از این حرکت عقب نمانیم.

وی افزود: طبق روایات و احادیث همه باید به سمت امام حسین علیه السلام پناه بگیرند؛ برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی کار پسندیده‌ای بوده و در حوزه رسانه و صدا و سیما نیز در این ایام اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

فرماندار اردستان تاکید کرد: موضوع غزه در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد چرا که غزه بین‌المللی بوده و آستانه ظهور است؛ قطعاً در پیاده‌روی جاماندگان اربعین باید یادی از کودکان و شهدای غزه وجود داشته باشد.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: مراسم روز اربعین در تمام مساجد و بقاع متبرکه برگزار شود به مساجد ابلاغ شود که همراه با نماز ظهر و عصر قرائت زیارت اربعین هم انجام شود.

وی ادامه داد: از اربعین تا پایان ماه صفر، تعطیلات بسیار گسترده وجود دارد بنابراین در حوزه‌های راهداری و امنیت جاده باید اقدامات ویژه انجام شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: برای پیاده‌روی جاماندگان، شهرداری‌ها پاکسازی مسیر را انجام دهند، ممنوعیت خودرو و پارک خودرو در مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سه شهر اردستان، زواره و مهاباد وجود دارد.

احمدی‌طبا تصریح کرد: واحدهای امدادی نظیر آتش‌نشانی، بهداشت، اورژانس و هلال‌احمر همکاری‌های لازم را خواهند داشت و هماهنگی لازم تمام موکب‌ها با اداره برق در اردستان و زواره برای وصل به برق شهری و استفاده از آن، داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مواکب با شبکه بهداشت برای پخت و پز هماهنگی داشته باشند همچنین فضاسازی شهری از پنجشنبه برای اربعین توسط شهرداری‌ها انجام شود.

فرماندار اردستان یادآور شد: خادمیاران امام رضا علیه السلام، ستاد بازسازی عتبات عالیات، اتاق اصناف در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین موکب داشته باشند که نشان دهنده ارادت به امام حسین علیه السلام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ