میلاد محمدی از عبدالکریم حسن هم بهتر است

اقتصاد ایران: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک ندارم میلاد محمدی بهتر از عبدالکریم حسن است و می‌تواند در ترکیب تیم بدرخشد.

خبرگزاری ایرنا:  در خصوص تساوی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: متاسفانه در ثانیه‌های اول بازی، پرسپولیس غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد و این موضوع هم به خاطر عدم هماهنگی بین مدافعان تیم است. خوشبختانه نفرات تیم از سال پیش هم بهتر است و این بازیکنان اگر هماهنگ شوند، می‌توانند برای همه تیم‌ها زنگ خطر محسوب شوند. در مجموع تیم در این بازی طراوت لازم را نداشت.

وی در مورد آمدن VAR به لیگ برتر، گفت: آمدن کمک داور ویدویی به لیگ یک اتفاق بسیار خوب است ولی متاسفانه ما نمی‌توانیم در همه بازی‌ها استفاده کنیم و این یک ضعف برای فوتبال کشور ما است. خوشبختانه وجود VAR باعث حاشیه امنیت برای داوران لیگ ‌می‌شود که دیگر کسی داوری را زیر سوال نبرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جذب میلاد محمدی، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که مدیریت باشگاه این بازیکن را به تیم آورده است و من شک ندارم او بهتر از عبدالکریم حسن می‌تواند در ترکیب تیم بدرخشد چون محمدی سابقه درخشانی دارد. امیدوارم این بازیکن بتواند در پرسپولیس بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد که هواداران دیگر استرس نبود حضور دفاع چپ را در تیم نداشته باشند.

میلاد محمدی از عبدالکریم حسن هم بهتر است

کلهر افزود: حضور علی قلی‌زاده در تیم هم باعث می‌شود انتظارات از پرسپولیس بالا برود. چون این بازیکن در اروپا افتخارات زیادی به دست آورده است و من شک ندارم آمدن او باعث می‌شود خط حمله پرسپولیس منسجم‌تر و خطرناک‌تر از فصل قبل شود. قلی‌زاده مهارت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند مدافعان تیم‌های دیگر را آزار دهد.

وی در خصوص بازی آینده پرسپولیس مقابل تراکتور در روز پنجشنبه، یادآور شد: قطعا باید پرسپولیس در بازی پیروز شود که بتواند دوباره به بالای صدر جدول برگردد و من شک ندارم در این بازی ما می‌توانیم به ۳ امتیاز حساس برسیم ولی باید تیم از حاشیه دور باشد که بتواند با تمرکز کافی وارد زمین شود.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ