اضافه کاری پرستاران از این پس به صورت اجباری نخواهد بود

اقتصاد ایران: مشهد- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از این پس اضافه کاری پرستاران به صورت اجباری نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود شبستری در پیامی ویدئویی با بیان اینکه از این پس اضافه کاری پرستاران به صورت اجباری نخواهد بود اظهار کرد: برای جبران کمبود پرستار و کاهش میزان اضافه کاری پرستاران، مجوز جذب حدود ۳۰۰۰ پرستار دریافت شده است که با تغییر دولت کمی به تعویق افتاده است اما به طور حتم در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدامات انجام شده در حوزه پرستاری را عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی شورای پرستاری با حضور نمایندگان گروه‌های پرستاری تشکیل و هر ۱۰ روز یک بار نسبت به برگزاری نشست و پیگیری مباحث مالی و رفاهی این گروه اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تصمیم که در نشست با فرماندار و جمعی از مسؤولان نظارتی اتخاذ شد، از هر بیمارستان سه پرستار به عنوان نمایندگان منتخب گروه‌های پرستاری در شورا شرکت خواهند داشت و زیر نظر معاونت توسعه دانشگاه موارد مرتبط پیگیری می‌شود.

شبستری اظهار کرد: برای جبران کمبود پرستار و کاهش میزان اضافه کاری پرستاران، مجوز جذب حدود ۳۰۰۰ پرستار دریافت شده است که با تغییر دولت کمی به تعویق افتاده است اما به طور حتم در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: به طور حتم از این پس هیچ اضافه کاری به صورت اجباری نخواهد بود و به صورت اختیاری است هر چند که میزان پرداختی پرستاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو برابر سایر مناطق کشور است.

وی با بیان اینکه سامانه مربوط به تعرفه پرستاری دارای ایراداتی بود و امکان اتصال کامل آن به سامانه کشوری را نداشت، اظهار کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی سامانه سپید و اتصال کامل آن به سامانه کارامد، امکان محاسبه کامل میسر و میزان تعرفه افزایش قابل توجهی داشته است.

شبستری تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی تعرفه ۶ ماهه نخست سال ١۴۰٢ تا پایان شهریور و تعرفه ۶ ماه دوم سال گذشته تا پایان مهر ماه به حساب گروه‌های هدف پرستاری واریز خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ