تمدید پنجمین دوره مسابقه داستان‌نویسی خودنویس

اقتصاد ایران: سیده عذرا موسوی دبیر پنجمین دوره مسابقه داستان‌نویسی خودنویس خبر از تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده عذرا موسوی دبیر پنجمین دوره مسابقه داستان‌نویسی خودنویس با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه داستان نویسی خودنویس: گفت به دلیل درخواست متقاضیان (به علت شرکت در راهپیمایی اربعین) و با بررسی‌های صورت گرفته از طرف داوران، مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۳ تمدید شد.

موسوی افزود: پنجمین دوره مسابقه داستان‌نویسی «خودنویس» با موضوعات سبک زنگی، عزت و اقتدار، فرهنگ و تمدن و بخش ویژه فلسطین و غزه توسط نشر صاد برگزار می‌شود. به موجب فراخوان این رویداد علاقه‌مندان و نوقلمان می‌توانند طرح آثار داستانی خود را تا حداکثر ۱۵۰۰ کلمه تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۳ مرداد به نشانی info@saadpub.irارسال کنند .

داوری این مسابقه در دو مرحله انجام می‌شود، در مرحله اول طرح‌های داستانی دریافتی توسط داوران بررسی شده و ۲۰ طرح برتر براساس میزان خلاقیت و میزان قابلیت آن طرح برای تبدیل شدن به یک رمان خوب انتخاب می‌شوند. در مرحله بعد، طرح‌های برتر در پنج گروه چهار نفره با حضور پنج مربی نویسنده مطرح در کارگاه‌های نویسندگی رایگان شرکت داده خواهند شد و در نهایت با داوری از بین رمان‌های تکمیل شده سه طرح برتر انتخاب خواهد ش د. جوایز نفرات برتر این مسابقه برای نفر اول تا سوم به ترتیب، ۱۴ میلیون تومان، ۹ میلیون تومان و ۶ میلیون تومان خواهد بود.

موسوی گفت: هدف اصلی این‌رویداد، خلق اثر داستانی قابل اعتنا و با کیفیت از جهت فرم و محتوا در راستای اعتلای ادبیات داستانی ایران است.

دبیر علمی جشنواره خودنویس در ادامه گفت: تمام آثاری که بتوانند تأییدیه نشر را دریافت کنند، طی یک قرارداد منصفانه با نویسنده، چاپ و وارد بازار کتاب شده و هم‌زمان به‌صورت نسخه الکترونیکی از سکوهای کتابخوان قابل دریافت و مطالعه خواهند بود. از آنجاکه بنای مسابقه خودنویس بر کشف و پرورش استعداد است، این امکان برای تمام نوقلمان سراسر کشور فراهم است تا در یک مسیر حساب‌شده و حرفه‌ای دست به نگارش و انتشار اثر خود با کیفیت بالا بزنند. همچنین برگزاری کارگاه‌های مجازی با حضور اساتید مجرب این امکان را به دست هنرجویان از اقصی نقاط کشور، از روستایی دورافتاده تا کلانشهری مثل تهران، می‌دهد تا در یک شرایط برابر و عادلانه از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ