رونمایی از سردیس ۳۰ کارآفرین برتر کشور

اقتصاد ایران: فاز نخست موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی با رونمایی از ساخت سردیس ۳۰ نفر از کارآفرینان بزرگ کشور در محل «باغ موزه قصر» تهران افتتاح شد و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز بزرگان صنعت و کسب و کار ایران، رضا یادگاری رئیس هیات امنای موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی روز سه شنبه 30 مرداد 1403 درخصوص اهداف طراحی و ساخت موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی اظهار داشت : قرار است در این موزه سردیس و تندیس یکصد نفر از کارآفرینان بزرگ کشور نصب شود و مورد بازدید علاقه مندان قرار گیرد که در فاز نخست 30 کارآفرین بزرگ کشور شناسایی و سردیس آنها در محل موزه نسب شده است و فاز دوم موزه در مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در دنیای امروز کارآفرینی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل توسعه اقتصادی و اجتماعی شناخته می شود و با توجه به اهمیت این موضوع ، ساخت موزه ملی کارآفرینان می تواند نقش بسزایی در آشنایی نسل جوان با زندگی ، چالش ها و موفقیت های کارآفرینان بزرگ کشور داشته باشد.

یادگاری ادامه داد: از مهم‌ترین تاثیرات مثبت این موزه در جهت رشد و توسعه اقتصاد کشور و آینده جوانان می توان به مواردی همچون الهام بخشی به نسل جوان، آموزش مهارت های کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاثیر بر رشد اقتصادی، ایجاد شبکه های اجتماعی و حرفه ای و تقویت هویت ملی و اجتماعی اشاره کرد.

بنیانگذار موزه ملی کارآفرینان ایران با بیان‌ اینکه موزه ملی کارآفرینان می تواند به عنوان یک منبع الهام بخش برای جوانان عمل کند، اظهار داشت: با نمایش داستان های موفقیت، چالش ها و دستاوردهای کارآفرینان بزرگ، جوانان می توانند با الگوهای واقعی آشنا شوند که نشان می دهد موفقیت در دنیای کارآفرینی امکان پذیر است و این الهام می تواند انگیزه ای قوی برای دنبال کردن آرزوها و اهداف ایجاد کند.

وی به ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه تاکید کرد و ‌گفت: زمانی که جوانان با داستان‌های موفقیت آشنا شوند، احتمال بیشتری دارد که خود نیز به فکر راه اندازی کسب و کار بیفتند. این امر می تواند به افزایش نوآوری و خلاقیت در جامعه منجر شود و نسل جدیدی از کارآفرینان را پرورش دهد.

یادگاری در خصوص جذب گردشگران خارجی و تاثیر آن بر شناخت الگوهای موفق کشور افزود: موزه ملی کارآفرینان می تواند به عنوان یک جاذبه فرهنگی و تاریخی برای گردشگران خارجی عمل کند.این موزه می تواند به نمایش دستاوردها و موفقیت های کارآفرینان بزرگ کشور بپردازد و به این ترتیب توجه توریست ها را به خود جلب کند.بازدید از چنین موزه ای نه تنها تجربه ای آموزشی ، بلکه فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور است. بازدید از موزه ملی کارآفرینان به گردشگران کمک می کند تا با فرهنگ کارآفرینی و روحیه خلاقیت در کشور ما آشنا شوند.

وی عنوان کرد: این شناخت می تواند تصویر مثبتی از کشور ایجاد کند و باعث شود که توریست ها به فرصت های سرمایه گذاری و همکاری های تجاری با کشور ما در آینده فکر کنند و همچنین این موزه می تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین فرهنگ ها عمل کند و بازدید از آن به تقویت روابط بین المللی منجر شود.

یادگاری ادامه داد: در این موزه در جهت آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با کارآفرینان بزرگ کشور، کتاب زندگی نامه این کارآفرینان را بصورت رایگان به علاقه مندان اهدا خواهیم کرد.

وی از همکاری مدیران شهرداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در ایجاد موزه ملی کارافرینان برتر قدردانی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ