کاظمی فینالیست شد/ کرمی به رده بندی رسید

اقتصاد ایران: مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در پنج وزن دوم، امروز در شهر امان اردن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات مقدماتی دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت.، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۱ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و احمد بدرالدینی در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز به گروه بازنده‌ها راه یافت.

ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم احمد بدرالدینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب مارات آتشمیان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. بدرالدینی در این گروه با شاهید نبی اف از آذربایجان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دیدار رده بندی به مصاف امیدجان کاروموف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی در دور نخست با نتیجه ۱۶ بر ۸ مقابل مهمت سارپ از ترکیه به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ آدم ابوفاره از اردن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر یک زوبر عبدوکوف از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کرمی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۷ مغلوب کوتمان کالبایف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شیری بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب دوسبول شامیل از قزاقستان شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله یک چهارم نهایی، شیری حذف شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل بهروزبک والیف از ازبکستان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم دانیال ایزدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر پاتریک بودور از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مقابل فخری کمال کمیل جانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک کانستانتین کاسایان از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ایزدی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر از سد لیووا شوخیان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با اولی استرنینگ از آلمان کشتی می‌گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ