استقرار پزشکان متخصص اطفال و زنان در عمود ۵۷۸

اقتصاد ایران: درمانگاه عمود ۵۷۸ هلال احمر در بیمارستان حیدریه مستقر شده که پزشکان متخصصی در این مرکز درمانی حضور دارند که ارائه خدمت تخصصی به اطفال و زنان مورد توجه است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به عراق، یکی از دغدغه‌های زائران اربعینی مشکلاتی است که برای زنان و کودکان‌شان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی اتفاق می‌افتد.

جمعیت هلال‌احمر در این زمینه، درمانگاهی را در عمود 578 طریق‌الحسین دایر کرده که وجه تمایزش با دیگر درمانگاه‌ها در استفاده از پزشکان متخصص خصوصاً در زمینه اطفال و زنان است.
 
این درمانگاه در بیمارستان حیدریه عراق واقع شده که برای بسیاری خاطرات ناراحت‌کننده بستری شدنِ بسیاری از زخمی‌های جنایات داعش را یادآوری می‌کند. حالا این بیمارستان نوسازی شده و بخش قدیمی آن در خدمت این مرکز درمانی قرار گرفته است.

مجتبی مژگانیان؛ مدیر بیمارستان حیدریه عمود 578 به خبرنگار تسنیم گفت: ما با گروهی از پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای امدادی از جمعیت هلال احمر استان یزد از 25 مرداد ماه به اینجا آمده‌ایم. اینجا به دلیل استقرار در بیمارستان، خدمات تکمیلی‌تری فارغ از بقیه درمانگاه‌ها را به زائران اربعینی ارائه می‌دهد.

وی افزود: خوشبختانه با استفاده از پزشکان متخصص خصوصا در زمینه زنان و کودکان توانسته‌ایم خدمات امدادی در این زمینه‌ها به صورت تخصصی و با حضور پزشک عمومی در همه زمینه‌ها در خدمت زائرین حضرت اباعبدالله(ع) باشیم.

مدیر این مرکز درمانی در خصوص مراجعه و استقبال مردم محلی این منطقه تأکید کرد: در کنار حضور زائران، مردم محلی این منطقه هم خدمات تخصصی می‌گیرند. ما اینجا فارغ از همه خدمات و طب اورژانس، در بحث زنان و مامایی و طب داخلی اطفال یکسری خدمات ویژه ارائه می‌دهیم. ما تقریباً میانگین روزانه بین 2000 نفر را پذیرش می‌کنیم و خدمات ارائه می‌دهیم. اکثر مراجعات ما در بحث گرمازدگی، تاول و پانسمان است.

وی افزود: ما در بیمارستان حیدریه حضور داریم که بسیاری از زخمی‌های مردم عراق در حمله داعش و جنایات این گروه تروریستی به اینجا می‌آوردند و ما امروز خوشبختانه با نابودی این گروهک، به زائران اربعین امام حسین(ع) خدمات ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ