پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند

اقتصاد ایران: رییس انجمن پزشکان عمومی ایران، با اشاره به حضور ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در کشور، گفت: پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ولی پور، در آستانه برگزاری همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، گفت: انجمن پزشکان عمومی ایران، همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را با دعوت از اساتید رشته‌های مختلف تخصصی به عنوان مدرس و با حضور هزار نفر از پزشکان عمومی سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی با اعلام اینکه همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی دارای ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران است، افزود: در کنار این همایش شرکت‌های مختلف فعال در حوزه سلامت از جمله شرکت‌های دارویی، تجهیزاتی و…، نمایشگاه بزرگی را دایر خواهند کرد.

رئیس همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقا دانش علمی همکاران خصوصاً در بحث بیماری‌های شایع است که بیشترین بار مراجعات به پزشکان عمومی را دارند.

ولی پور ادامه داد: شعار اصلی همایش احیای طب عمومی در نظام سلامت کشور است.

وی افزود: حدود ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور و خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند و خدمات بهداشتی و پیشگیری و درمانی را به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران تاکید کرد: لازم است این قشر بزرگ از ارائه دهندگان خدمت مورد توجه ویژه و پشتیبانی سیاست‌گذاران حوزه سلامت قرار گیرند تا بتوانیم هموطنان را در دوردست‌ترین نقاط کشور تحت خدمات بهداشتی و درمانی مناسب قرار دهیم.

ولی پور افزود: گروه هدف تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را، پزشکان عمومی سراسر کشور شامل می‌شوند که ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران در نظر گرفته شده است.

همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، در روزهای ۳۱ مرداد الی دوم شهریور ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ