پروازهای اربعین از ۲۷ فرودگاه ایران به مقصد عراق انجام می‌شود

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: ۲۷ شرکت هواپیمایی برای ۲۷ فرودگاه مجوز پرواز برای ایام اربعین را گرفتند که هم‌اکنون از ۱۷ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها پروازهای اربعین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مردادماه) در نشست خبری با اشاره به گزارش عملکرد شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص سفرهای اربعین، گفت: ۲۷ شرکت هواپیمایی برای ۲۷ فرودگاه تا کنون مجوز پرواز برای ایام اربعین گرفتند که و تا به امروز از ۱۷ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها پروازهای اربعین انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه تاکید کرد: از ۲۴ مردادماه تا ۹ شهریورماه برنامه‌ریزی‌های لازم برای پروازهای اربعین انجام شده و فرودگاه‌های ایلام، کرمانشاه، آبادان و اهواز نقش مهمی در این ایام دارند که زائران می‌توانند از نقاط به صورت زمینی وارد خاک کشور عراق شوند.

وی افزود: ۱۹ شرکت داخلی و خارجی پروازهای اربعین را انجام می‌دهند، ۱۷ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت خارجی العراقیه و فلای بغداد برای انجام پروازهای اربعین مجوز گرفتند.

به گفته نخجوانی؛ فرودگاه مشهد بیشترین حجم پروازهای داخلی و خارجی را به مقصد زیارتی دارد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: حدود ۵.۵ همت شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌های کشور بدهکار هستند که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ماهان‌ایر بیشترین میزان بدهی را دارند و اگر بر اساس قانون شرکت‌های هوایی بدهی‌های خود در اسرع وقت پرداخت کنند، هزینه دیر کرد بدهی به آنها بخشیده خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ