دوقلوهای افسانه‌ای فوتبال ایران رقیب هم شدند

اقتصاد ایران: حالا مهرداد و میلاد محمدی در دو رقیب سنتی پایتخت حضور دارند و تقابل دو برادر فوتبال ایران بسیار جذاب خواهد بود.

ورزش سه: حالا مهرداد و میلاد محمدی در دو رقیب سنتی پایتخت حضور دارند و تقابل دو برادر فوتبال ایران بسیار جذاب خواهد بود.

 مهرداد محمدی و میلاد محمدی در راه‌آهن کنار یکدیگر بازی می‌کردند و با کیفیت خوب، سبک بازی‌ و البته شباهت بسیار زیادشان به عنوان دوقلوهای همسان، مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفتند.

از همان ابتدای مسیر آنها در فوتبال ایران گفته می‌شد که این دو برادر پرسپولیسی هستند و بارها برای حمایت از این تیم به استادیوم رفته‌اند.

میلاد محمدی به واسطه ملی‌پوش شدن مسیر لژیونری را پیش گرفت اما مهرداد سه فصل در سپاهان بازی کرد و بعد از اینکه خبری از علاقه پرسپولیس به جذب او نشد او نیز به خارج رفت و چند فصل دور از ایران بازی کرد.

با این حال استقلال موفق شد فصل گذشته این وینگر را آبی‌پوش کند و مهرداد تلاش زیادی برای قهرمانی با جواد نکونام کرد و مصاحبه تند او بعد از آخرین بازی فصل باعث محرومیت سنگین او در ۶ بازی ابتدای لیگ بیست و چهارم شد.

حالا بعد از یک فصل از استقلالی شدن مهرداد، میلاد محمدی نیز به ایران بازگشته تا لباس پرسپولیس را بپوشد. حالا این دوقلوها در این فصل رقابتی نفس‌گیر و جذاب با یکدیگر با پیراهن دو رقیب سنتی خواهند داشت.

البته مهرداد برای دربی رفت محروم است و باید منتظر جدال رو در روی آنها در دربی برگشت باشیم مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و دربی هفته ششم به تعویق بیفتد تا لیست محرومان نیز تغییر کند. با این حال رقابت غیر مستقیم آنها برای قهرمانی در هفته‌های طولانی لیگ برتر، فصل بیست و چهارم را جذاب‌تر خواهد کرد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ