رقم انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس لو رفت

اقتصاد ایران: پرسپولیسی‌ها همچنان به جذب قلی‌زاده علاقه زیادی دارند و هر تغییری در وضعیت این وینگر با باشگاهش را با جدیت دنبال می‌کنند.

طرفداری: پرسپولیسی‌ها همچنان به جذب قلی‌زاده علاقه زیادی دارند و هر تغییری در وضعیت این وینگر با باشگاهش را با جدیت دنبال می‌کنند.

داستان علاقه سرخ‌پوشان پایتخت به وینگر ۲۸ ساله، بحث جدیدی نیست. پرسپولیسی‌ها از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستان به جذب این وینگر علاقه داشتند اما رقم بالای درخواستی لخ پوزنان باعث شد علی‌رغم تمایل ظاهری بانک شهر به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این انتقال رخ ندهد. چند روز پیش بود که دوباره اخبار حضور قلی‌زاده در ایران داغ شد، به خصوص بعد از اینکه اعلام شد سرمربی لخ‌پوزنان اعتقاد چندانی به قلی‌زاده ندارد. این هفته قلی‌زاده سرانجام پس از چند هفته در ترکیب ثابت تیمش بود و توانست در جریان پیروزی ۱-۰ مقابل زاگلبی لونین پاس تنها گل تیمش را ثبت کند و باعث شود هواداران این تیم موجی از پیغام‌ها را مبنی بر تمایل به حفظ وینگر ایرانی تیم‌شان روانه مدیریت باشگاه کنند. با این حال قلی‌زاده همچنان از انتقال به پرسپولیس استقبال می‌کند.

پیش از این شایعات حاکی از آن بود که تیم لهستانی برای صدور رضایت‌نامه قلی‌زاده مبلغ ۱.۵ میلیون دلار درخواست می‌کند که این عدد کذب است. شنیده‌های جدید گواه این است که پرسپولیسی‌ها با پرداخت مبلغی در حدود ۱ میلیون دلار نیز می‌توانند وینگر سابق سایپا را به ایران برگردانند اما پرداخت همین مبلغ نیز ساده به‌نظر نمی‌آید. زیرا با توجه به دستمزد احتمالی درخواستی قلی‌زاده از سرخ‌ها مجموع هزینه این انتقال برای پرسپولیس تنها کمی کم‌تر از ۱۰۰ میلیارد تومان آب خواهد خورد!

پرسپولیسی‌ها در همین روز‌ها مجدداً با باشگاه لهستانی برای جذب قلی‌زاده سر میز مذاکره خواهند نشست.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ