ادعای کاخ سفید درباره دور جدید مذاکرات آتش‌بس

اقتصاد ایران: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دور جدید مذاکرات آتش بس در غزه این هفته در قاهره مصر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد دور جدید مذاکرات آتش بس در غزه این هفته در قاهره مصر برگزار می‌شود.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دور جدید مذاکرات آتش بس در غزه این هفته در قاهره مصر برگزار می شود و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای نهایی شدن توافق با رهبران منطقه گفتگو کرده است.

یک سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که این هفته دور بعدی مذاکرات آتش بس در قاهره برگزار می شود و بایدن با رهبران منطقه برای دستیابی به توافق آتش بس و آزادی اسرا گفتگو کرده است.

جف زینس، رئیس دفتر کاخ سفید نیز در مصاحبه با تارنمای آکسیوس گفت که بایدن مصمم است که پنج ماه آخر ریاست جمهوری خود را با انرژی و دستاورد به پایان برساند.

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که هیات رژیم صهیونیستی برای ادامه مذاکرات آتش بس به قاهره می‌رود.

زینتس در مصاحبه ای پیش از سخنرانی بایدن در کنوانسیون ملی دموکرات ها در شیکاگو به آکسیوس گفت: «اعتقاد رئیس جمهور این است که هر روز مهم است. ما کار را به همان قدرتی که شروع کردیم به پایان خواهیم رساند و با هم به تاریخ سازی ادامه می دهیم.»

زینتس چهار حوزه بزرگ را که بایدن قصد دارد در آن‌ها حضور داشته باشد، چنین مشخص کرد: «تداوم اجرای تهاجمی دستاوردهای قانونی تاریخی، از جمله قانون ریز تراشه ها و علم و لایحه زیرساخت، "و راه اندازی و تکمیل پروژه های بیشتر [در سراسر کشور] - جوامع شهری، حومه، روستایی».

به گفته این مقام کاخ سفید، حوزه دوم: «کاهش هزینه ها برای خانواده ها... احتمالا کاهش بدهی دانشجویان ادامه خواهد یافت. در مورد کنترل هزینه های ناخواسته ما اقدام می کنیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا زندگی آمریکایی ها مقرون به صرفه تر شود.»، است.

این سخنگوی کاخ سفید سومین حوزه را «آزادی های شخصی و حقوق مدنی... ما به محافظت از دسترسی به مراقبت های سلامتی باروری ادامه می دهیم و به مقابله با نفرت و افراط گرایی ادامه می دهیم.» برشمرد.

به گفته او، حوزه چهارم، «ادامه بازگرداندن موقعیت آمریکا به عنوان کشور ضروری... رئیس جمهور تمرکز زیادی بر دستیابی به توافق آزادی گروگان ها و آتش بس در خاورمیانه، کمک به اوکراین برای دفاع از خود، و حفظ رقابت با چین و سرمایه گذاری بیشتر در کشورهای متحد آمریکا دارد.» است.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ