گوگل می‌گوید دیگر ساعت فیت‌بیت نمی‌سازد؛ «نسخه بعدی»، پیکسل واچ است

اقتصاد ایران: گوگل باتوجه‌به افزودن قابلیت‌های پیشرفته‌تر به پیکسل واچ، دیگر قصد ندارد ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت را تولید کند.

گوگل تأیید کرد که دیگر قصد ندارد ساعت‌ هوشمند فیت‌‌ بیت را تولید کند و این برند جایگاه خود را به پیکسل‌ واچ خواهد داد. آخرین سری ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت مدل‌های ورسا ۴ و سنس ۲ هستند که در سال ۲۰۲۲ و تنها چند ماه قبل‌ از تولید اولین پیکسل واچ گوگل عرضه شدند.

گوگل با افزودن قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌تر به پیکسل واچ، تجربه‌ی بهتری از فیت‌بیت دراختیار کاربران قرار داد و در نسل سوم نیز، ویژگی‌های کاربردی‌تری را به این ساعت هوشمند افزود. باتوجه‌به پیشرفته‌تر‌شدن پیکسل واچ، گوگل دیگر ادامه‌ی راه خود در جهت تولید ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت را ضروری نمی‌داند.

یکی از مدیران گوگل در بخش محصولات پوشیدنی پیکسل در گفت‌وگو با اِنگجت اعلام کرده است که پیکسل واچ نسخه‌‌های بعدی ساعت‌های هوشمند شرکت گوگل هستند. او به این موضوع نیز اشاره کرد محصولاتی که تحت‌برند فیت‌بیت تولید می‌شوند، بیشتر روی ساخت ردیاب‌های مینیمالیستی با عمر باتری طولانی تمرکز دارند.

مقالات مرتبط
  • پیکسل واچ ۳ در دو سایز رونمایی شد؛ نمایشگر پرنورتر، پایش پیشرفته‌تر سلامت
  • گوگل فروشگاه آنلاین فیت‌بیت را در فروشگاه اختصاصی خود ادغام کرد

بعید نیست که گوگل نظر خود را بعد از مدتی تغییر دهد و بازهم به ساخت ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت فکر کند؛ چراکه این شرکت پیش‌تر نیز تغییرات این‌‌چنینی را داده است. ساعت هوشمند فیت‌بیت مدل سنس ۲ و ورسا ۴ هنوز در فروشگاه گوگل و در بازار فروخته می‌شوند.

گوگل به ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و حتی قابلیت‌های جدید برای ورسا ۴ و سنس ۲ ادامه خواهد داد؛ اما باید دید این روند تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد. هر دو ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ و سنس ۲ با قیمت ۲۴۹ دلار در بازار عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ