جانشین فرمانده سپاه: اسرائیل را تنبیه خواهیم کرد

اقتصاد ایران: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطعا رژیم صهیونیستی را به دلیل به شهادت رساندن شهید هینه در خاک جمهوری اسلامی ایران، در زمان و مکان مناسب تنبیه خواهیم کرد.

ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطعا رژیم صهیونیستی را به دلیل به شهادت رساندن شهید هینه در خاک جمهوری اسلامی ایران، در زمان و مکان مناسب تنبیه خواهیم کرد.

سردار پاسدار علی فدوی دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی حماقت خود را ادامه داد و در خاک ایران اسلامی شهید هنیه را به شهادت رساند و ما در زمان و مکان مناسبی پاسخ خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه به وقت خود باقی است، افزود: زمان و چگونگی مجازات و خون‌خواهی شهید هنیه را ما مشخص خواهیم کرد و قطعا انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سرزمین‌های اشغالی غوغایی به پا است که انتظار مرگ از مجازات برای رژیم صهیونیستی سخت‌تر است و شبانه روز آنها در انتظار پاسخ ایران هستند.

سردار پاسدار فدوی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با ترور شهید هنیه جنایت بزرگی را مرتکب شد و اینبار شدیدتر از قبل تنبیه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین با وجود بایکوت رسانه‌ای غربی‌ها جهانی شده است، گفت: دشمن برای برچیدن نظام اسلامی هجمه‌ها و دسیسه‌های متعددی پیاده کرده اما با عنایت خداوند و هوشیاری مردم و مسوولان این فشارها خنثی و بدون نتیجه بوده است.

وی خدمات رسانی به زائران اربعین را یک توفیق و نگاه کریمانه از طرف پروردگار دانست و افزود: زیارت اربعین یک امر مستحب ولی خدمت رسانی به زائران وظیفه ای واجب محسوب می‌شود و ثواب فریضه واجب بیشتر از مستحب است.

سردار فدوی گفت: تردد در اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته روان‌تر شده و جمعیت بیشتری برای شرکت در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شناخت اباعبدالله الحسین (ع) را از ضروریات فکری مسلمانان و از مقدمه‌های ظهور برشمرد و یادآور شد: اربعین و جایگاه این زیارت معنوی یکی از راه‌های شناخت سیدالشهدا و نهضت عاشورا است.

وی بیان کرد: دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت‌های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می‌گذارند تا این کنگره عظیم جهانی در سطح بین المللی منعکس نشود در حالیکه عظمت حرکت اربعین هیچگاه با این اقدامات مذبوحانه خاموش نمی‌شود.

سردار فدوی گفت: چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با شناخت از اهمیت این کنگره تمام حرکات اربعین را رصد می‍‌کند ولی با وجود تمام تبلیغات مسموم آنان همه ساله دلهای همه شیعیان و دلدادگان معطوف اربعین است هرچند توفیق زیارت نصیب عده کمی می‌شود.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ