واکنش «تاج» به تتو بازیکن استقلال/ تصویری که دیدم شبیه شیطان است!

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدام ناشایست بازیکن تیم فوتبال استقلال و تصویری که تتو او منتشر شده است، گفت: در کشور اسلامی و فوتبال ما نباید شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج که عصر امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران پارالمپیک حضور داشت در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی در مورد تصویری که از تتو بازیکن استقلال منتشر شده است گفت: این بازیکن کار بسیار بدی انجام داده و وقتی من این تصویر را دیدم تعجب کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه پاسخش تاکید کرد: مگر می شود در کشور اسلامی چنین اتفاقی رخ دهد. شکل روی پای این بازیکن مثل شیطان بود. اگر بخواهد در فوتبال ما این مسایل باشد قابل پذیرش نیست. کمیته اخلاق او را احضار کرده و به طور قطع رای هم صادر خواهد کرد. البته باید این بازیکن را صدا بزنند که ببینیم خودش می داند چه کرده است. باید بیاید توضیح بدهد که چرا این کار را کرده و انگیزه اش چه بوده است.

مهدی تاج در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر در مورد نامه ای که به کمیته المپیک ارسال شده تا تکلیف تیم امید مشخص شود نیز گفت: یکی از دلایلی که تیم فوتبال امید ایران سال هاست نتوانسته به المپیک صعود کند این است که تکلیفش مشخص نیست. برای همین ما نامه زدیم به کمیته المپیک که تکلیف را مشخص کند. صفر تا صد این تیم باید در اختیار یک نهاد باشد. یا باید فدراسیون مسئول باشد یا کمیته ملی المپیک. به همین خاطر نامه زدیم تا تکلیف مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تاخیر در اعلام رای پرونده پرسپولیس و بیرانوند هم گفت: همانطور که می دانید ارکان قضایی کاملا مستقل هستند و در اختیار رئیس فدراسیون و هیات رئیسه نیست. در مورد رای این پرونده هیچکس به فدراسیون فوتبال فشاری وارد نکرده است. اصلا سابقه نداشته است که چنین اتفاقی رخ دهد و کسی بخواهد تلفن بزند و یا فشاری بیاورد. در مورد پرونده بیرانوند باید آقای نورشرق صحبت کند. طرفین حرف هایی زده اند که باید براساس نظر کارشناس رای صادر شود.

مهدی تاج در مورد آماده نبودن ورزشگاه آزادی برای دیدارهای تیم ملی و لیگ نخبگان آسیا هم گفت: اگر ورزشگاه آزادی برای دیدار بعدی تیم ملی آماده نشود بازی بعدی هم در ورزشگاه دیگری مثل فولادشهر برگزار خواهد شد. تاکنون نزدیک 40 میلیارد تومان در ورزشگاه فولادشهر هزینه شده است. ما به مسئولان ذوب آهن هم اعلام کردیم دیگر در این ورزشگاه بازی نکنند تا برای دیدار تیم ملی آماده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری دیدار تیم ملی در ورزشگاه امام رضا مشهد هم گفت: امروز رقمی را برای این ورزشگاه به ما اعلام کردند که تعجب کردم. به دوستان گفتم که این بازی ملی است و همه باید کمک کنند اما رقمی که اعلام کردند بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: به آستانه قدس نامه زده ایم که همکاری های لازم در این زمینه را داشته باشد اما از آنجایی که بازی تیم ملی نزدیک به روز شهادت امام رضا علیه السلام است توضیح مسئولان آستان قدس قابل پذیرش است. با این حال منتظر تعیین تکلیف از سوی آنها هستیم.

مهدی تاج در مورد تیم های پرطرفدار پایتخت که ورزشگاه ندارند هم گفت: استقلال و پرسپولیس باید خودشان برنامه هایشان را هماهنگ کنند. با این حال ما باید کنار آنها باشیم. فدراسیون فوتبال نمی تواند خودش را کنار بکشد. باید به اینها کمک کنیم. دنبال این هستیم که راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ