چینش کابینه پزشکیان در ادوار گذشته بی‌نظیر است

اقتصاد ایران: نمایند مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکیان به وعده‌های خود عمل کرد و چینشی در کابینه ایجاد کرد که در تاریخ و ادوار گذشته انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مطورزاده نمایند مردم خرمشهر و مینو شهر در مجلس، به عنوان نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت در مجلس با گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم شهیدان رئیسی و سلیمانی، گفت: انتخابات کشور ما در دوره چهاردهم ریاست جمهوری در شرایطی شکل گرفت که کشور آماده برگزاری انتخاباتی در چنین مقطعی از زمان را نبود، اما تحت هدایت رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری آنچنان هیجانی در کشور ایجاد شد، که حتی یک روز قبل از انتخابات برنده آن مشخص نبود.

وی‌افزود: بنا بر تعبیر حضرت آقا، ملت ایران انتخاب شایسته ای داشتند. شخصیت اندیشمند ساده زیست، شجاع، مؤمن، پیرو حضرت امیرالمومنین و مدافع اقوام و مذاهب و شخصیت‌ها در کشور یعنی جناب آقای دکتر پزشکیان. او به وعده‌های خود عمل کرد و چینشی در کابینه ایجاد کرد که در تاریخ و ادوار گذشته انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسط آقای پزشکیان همه اقشار و شخصیت‌ها را وارد عرصه تکوین دولت وفاق ملی شدند. از وزرای موفق آیت الله شهید رئیسی تا نمایندگان با تجربه مجلس شورای اسلامی، بانوان عزیز و شخصیت‌های مؤثر و اساسی در کشور وارد کابینه شده‌اند، لذا چنین چینشی با توجه به سابقه طولانی حقیر در ادوار گذشته مجلس شاهد صحنه‌هایی است که قبلاً شاهد آن نبودیم.

مطورزاده ادامه داد: به همین خاطر باید از دکتر پزشکیان تشکر کنیم که چون این صفحه جدید در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و همگرایی و وحدت ملی ما را رقم زد.

در حال تکمیل

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ