اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در استان همدان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: همدان-مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با سراسر کشور اجتماع جاماندگان اربعین در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی‌روشن ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز اولین روز از هفتمین سال مدیریت جدید سازمان تبلیغ بوده که در این مدت شاهد تحولات خوبی در سطح کشور بوده‌ایم.

وی افزود: در این دوره پیرو تکلیف حضرت آقا رویکرد سازمان به سمت مردمی‌سازی حرکت کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به رویکردهای جدید گفت: امروز معاونت بانوان در سازمان ایجاد شده و به خوبی از ظرفیت بانوان استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن خاطرنشان کرد: در بخش بانوان ۳۰۰ هیئت بانوان در استان همدان ثبت شده و در بخش نوجوانان ۱۷۰ هیئت دختران و پسران شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه به دنبال نشاط اجتماعی در سطح جامعه هستیم، بیان کرد: ما به دنبال این هستیم امروز نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم، جشن کیلومتری غدیر توانست به خوبی این نشاط را محقق کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی استان همدان عنوان کرد: نیمه شعبان، برنامه محفل، جشن امام حسنی‌ها و محفلی که در استادیوم آزادی برگزار شد توانست نشاط را در جامعه ایجاد کند.

وی با اشاره به اربعین حسینی گفت: همدان مسیر عبور ۱۸ استان کشور به سمت کربلا بوده و در این مسیر خدمات با کیفیتی به زائران داده می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن خاطرنشان کرد: همدان از استان‌های پیش رو بوده که به خوبی توانسته بهترین شرایط اسکان و غذای گرم را در این مسیر فراهم کند.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع جاماندگان حسینی گفت: همزمان با سراسر کشور اجتماع اربعین حسینی در سراسر استان همدان در ۹ شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: در همدان این اجتماع از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میدان اصلی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمات شبکه مبلغین در اربعین بیان کرد: به تمام موکب‌ها روحانی برای نماز جماعت ظهر و مغرب اعزام شده و با موکب‌داران همراهی می‌کنند.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن افزود: مبلغین ما در موکب با کودکان ارتباط می‌گیرند و چایی در دست زائران عزیز می‌دهند.

وی با اشاره به روز جهانی مساجد گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم مسجد محور خدمات تمام محله باشد.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: باید مسجد به جایگاه واقعی خود بازگردد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ