راهنمای مهار اوستون ارونوف در لیگ برتر!

اقتصاد ایران: امیرحسین جدی، مدافع ذوب آهن در مورد تقابل سخت و خاصش با اوستون ارونوف در هفته اول صحبت کرد.

ورزش سه: امیر حسین جدی مدافع ۲۵ ساله تیم ذوب آهن در هفته اول روز بسیار چالش برانگیزی مقابل پرسپولیس داشت و چالش اصلی او در نیمه دوم آغاز شد.

جدی بعد از به زمین رفتن اوستون ارونوف مامور مهار این ستاره شد و باید او را مهار می‌کرد. امیرحسین جدی که می‌گوید از این تقابل‌های سخت استقبال می‌کند در مورد این تجربه با خبرنگار ما صحبت کرد.

مدافع تیم ذوب آهن درباره بازی هفته اول مقابل پرسپولیس گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل مدافع عنوان قهرمانی داریم اما برای امتیاز به زمین رفته بودیم و در همان ابتدای بازی هم توانستیم به گل برسیم، بعد از گل طبیعتا تیم پرسپولیس برای جبران گل فشار زیادی روی دروازه ما اورد ولی توانستیم رفته رفته در زمین خودمان را پیدا کنیم و بازی رو کنترل کنیم. اما متاسفانه در زمان بدی در نیمه اول گل خوردیم و در دفایق پایانی دروازه ما باز شد. در نیمه دوم هم خوب بازی را شروع کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم ولی فکر می‌کنم در کل در هفته اول مقابل مدافع عنوان قهرمانی نتیجه خوبی کسب کردیم.

مدافع جوان تیم محمد ربیعی درباره عملکرد ارونوف و تقابلش با این ستاره ازبک هم توضیح داد: من ابتدای بازی در سمت چپ بودم اما با تدابیر کادر فنی به سمت راست رفتم و واقعا می‌شود گفت ارونوف یکی از با کیفیت‌ترین بازیکن‌های لیگ است هم از لحاظ استقامت و هم از لحاظ فنی؛ تقابل با او بسیار پر چالش و سخت است ولی به شخصه خودم از این تقابل‌ها استقبال می‌کنم و علاقه‌مند هستم.

راهنمای مهار اوستون ارونوف در لیگ برتر!

جدی در مورد توانایی ارونوف در مصاف‌های یک در مقابل یک گفت: بله واقعا به خاطر شرایط فنی و استقامتی که دارد راحت می‌تواند این کار را انجام بدهد و کاملا بازیکن با کیفیتی است. او قطعا هم در این فصل و هم فصل قبل یکی از کلیدی ترین بازیکن‌های تیم پرسپولیس بوده و می‌شود گفت تاثیر زیادی بر روی قهرمانی فصل قبل پرسپولیس داشت.

این مدافع در مورد اینکه ارونوف به تازگی از مصدومیت رها شده گفت: بله دقیقا آمادگی صد در صدی نداشت ولی می‌شود گفت یکی از تاثیر‌گذارترین بازیکن‌های لیگ برتر است.

وی درباره راهی که برای مقابله با ارونوف در پیش گرفته بود، اینطور توضیح داد: من سعی کردم اگر پشت به دروازه است بیشتر به او بچسبم که نتواند به راحتی صاحب توپ بشود. چون زمانی که شما نزدیک یک بازیکن هستی، هم‌تیمی‌هایش از پاس دادن به بازیکن امتناع میکنند. یا زمانی که صاحب توپ بود سعی می‌کردم با فاصله با او باشم تا وقتی استارت زد بتوانم جلویش را بگیرم و او را مهار کنم.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ