جواب صریح به دغدغه‌های ما ندهید رای اعتماد نمی‌دهیم

اقتصاد ایران: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: یکی از دغدغه‌های ما آن است که سیاست انقباضی و کوچک‌سازی واحدهای مسکونی در وزارت راه و شهرسازی آینده دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: مستاجری الان بسیار سخت است و عملاً در شرایط فعلی درد بی درمان است.

وی گفت: رئیس جمهور قول داده بود که از زنان درکابینه استفاه کند که اقدام ارزنده‌ای است و ما هم با آن موافقیم. خانم صادق فرزند شهید و دارای سابقه در وزارت راه و شهرسازی است و تخصص لازم را دارد. ما در مجلس یازدهم و در مباحث مربوط به شورای عالی معماری و شهرسازی بارها شاهد اشراف وی به حوزه‌های تخصصی بودیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما دغدغه‌هایی داریم که اگر این دغدغه‌ها برطرف نشود، رأی اعتماد ما دچار شک و شبهه است. یکی از مسائل آن است که طبق قانون جهش تولید مسکن هر دولتی که روی کار بیاید باید سالی یک میلیون مسکن بسازد و در حال حاضر نیز ما نیازمند ۵ میلیون مسکن هستیم که متأسفانه در سالهای گذشته ساخت مسکن مغفول مانده است.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌هایی که ما داریم آن است که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صورت کسب رأی اعتماد سیاست انقباضی و کوچک سازی واحدهای مسکونی را دنبال کند در حالی که ما زمین کم نداریم. در حوزه انتخابیه بنده ۲۰ هزار نفر متقاضی مسکن هستند و عملاً سیاست‌های انقباضی اجازه نداده تا زمین صرف مسکن سازی شود.

نماینده مردم خمینی شهر خطاب به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: خانم صادق، ما شما را فردی شریف و متخصص می‌دانیم اما نسبت به برخی از سیاست‌ها دغدغه مند هستیم و اگر جواب صریحی به سوالات ما ندهید، نمی‌توانیم به شما رأی اعتماد دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ