اموال توقیفی بلاتکلیف در انبارهای گیلان تعیین تکلیف شود

اقتصاد ایران: انزلی- رییس کل دادگستری گیلان گفت: اموال توقیفی بلاتکلیف در انبارهای گیلان تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید سرزده از انبارهای اموال تملیکی در شهرستان بندر انزلی هدف از این بازدید را تدبیر پیرامون خودروهای کشنده ای که اخیراً به این انبار منتقل شده دانست و اظهار کرد: محل نگهداری و فرایند تعیین تکلیف این خودروها باید به زودی مشخص شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ عدد تریلی کشنده با مارک‌های مختلفی چون ولوو، بنز و … چند سال قبل توسط شرکتی به جهت ترانزیت وارد گمرک استان شد، تصریح کرد: بعدها مشخص شد که این وارد کننده قصد ترانزیت را نداشته است و چون در آن سال‌ها مطابق ضوابط و مقررات کشور ورود این خودروها و شماره گذاری آنها ممنوع بوده این خودروها توسط گمرک آستارا توقیف شده و دو سال پیش به پارکینگی در استان منتقل شده است.

رئیس شورای قضائی استان در ادامه افزود: این خودروها که توسط مسؤولان امر، متروکه اعلام شده بود با دستور قضائی و همت مدیر کل اموال تملیکی استان به انبار سازمان اموال تملیکی انتقال یافت.

وی ارزش ۱۰۰ کامیون کشنده را بیش از ۳ هزار میلیارد عنوان کرد و گفت: در این مرحله تعیین تکلیف این خودروها توسط سازمان اموال تملیکی بوده و با ارزیابی‌های کارشناسی کمتر از دو ماه آینده به فروش خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه تعیین تکلیف اموال بلاتکلیف در انبارهای اموال تملیکی است، اظهار داشت: اموالی که در این انبارها موجود است یا باید به صاحبانش بازگردد، یا ضبط شده و یا معدوم شود.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری طولانی مدت اموال در این انبارها موجب خسارت و تضییع اموال عمومی می‌شود، تصریح کرد: با قدردانی از هم سویی سازمان اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنادر و گمرکات و سایر نهادهای متولی و همچنین هماهنگی و تعامل مطلوب بین دادگستری و صاحبان انبارها امید است که بعد از این شاهد هیچ اموال بلاتکلیفی در انبارهای استان نباشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ