همایش ترویجی و معرفی «سبد محصولات کودی» در اردبیل برگزار شد

اقتصاد ایران: اردبیل- هشتمین همایش ترویجی، آموزشی و معرفی سبد محصولات کودی با حضور ۲۰ شرکت تولیدی کود و فرآورده های کودی در اردبیل برگزار شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تأمین امنیت غذایی مهمترین وظیفه حاکمیت و حقوق اولیه انسان‌ها در دنیاست که این وظیفه در کشور ما برعهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است.

راهب مسافر خاطرنشان کرد: در این راستا شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان یکی از بازوان توانمند وزارت جهاد کشاورزی با تأمین، تدارک و توزیع به موقع نهاده‌های کشاورزی در تأمین امنیت غذایی نقش مؤثری برعهده دارد که در ایفای آن نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

وی بیان کرد: هشتمین همایش یک روزه آموزشی، ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام می‌شود تا کشاورزان، تولیدکنندگان و کارگزاران مراجعه کننده برای تهیه کودهای مورد نیاز در جریان تولید آخرین دستاوردهای معدنی و بیولوژیکی قرار گیرند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل کارگزاران را پل ارتباطی کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کودی معرفی کرد و گفت: از این طریق کشاورزان ما می‌توانند با اطمینان خاطر و امنیت کامل کود مورد نیاز را تأمین کرده و در تولید محصولات باکیفیت گام‌های اساسی برداشته شود.

مسافر از عقد تفاهمنامه حمایتی با ۹۲ تولیدکننده برتر خبر داد و تصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهمنامه ایجاد شبکه گسترده و عظیم خدمات کشاورزی و ارتباط مؤثر کشاورزان و کارگزاران با تولیدکنندگان محصولات کودی است.

وی با اشاره به فعالیت ۷۶ کارگزار رسمی در اردبیل بیان کرد: این کارگزاری‌ها در تأمین کودهای یارانه‌ای و غیریارانه ای بازوان حمایتی ما در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هستند تا آخرین دستاوردهای کودی را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه در این همایش ۲۰ شرکت برتر تولیدکننده کشوری حضور دارند تا محصولات خود را در معرض دید عموم بگذارند، اظهار کرد: این تولیدکنندگان از استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، سمنان، یزد، البرز و اردبیل در این همایش یک روزه حضور دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ