امیر نصیرزاده دارای تفکر راهبردی است

اقتصاد ایران: نماینده موافق ویر پیشنهادی دفاع گفت: امیر نصیرزاده دارای تفکر راهبردی هستند و با نظریه‌پردازی فضای ژئوپلیتیک قدرت هوایی برای جامعه علمی کشور، تفکر علمی خود را اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم زارع، موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه بررسی صلاحیت این وزیر پیشنهادی گفت: عصری که در آن زندگی می‌کنیم، عصر ابر رقابت است. جهان حال حاضر ما جهانی دارای پیچیدگی، نوسان و عدم قطعیت است. دنیا به شدت و با سرعت فزاینده و رو به پیشرفت است و این پیشرفت‌ها تحت تأثیر فناوری و تکنولوژی است. پیشرفت تکنولوژی به حدی است که امکان رسم طرح منحنی در بعد زمان تغییر، غیر ممکن است.

وی افزود: می‌خواهیم وزیری را در این عصر انتخاب کنیم که باید چابکی مجموعه خود را به شما نشان دهد و در این دریای پرآشوب، ساحل آرامش برای مردم به دست آورد. همانطور که می‌دانید امنیت و دفاع، همسان تکنولوژی هستند اما بنده با توجه به تجربه چهار دوره‌ای که در مجلس دارم، همیشه مثلث «آموزش»، «دفاع و امنیت» و سلامت خط قرمز من بوده است. پیشرفت تکنولوژی در این وزارتخانه نیاز است.

موافق وزیر پیشنهادی دفاع تصریح کرد: امیر نصیرزاده دومین وزیری هستند که در زمان انقلاب اسلامی بعد از شهید فکوری خلبان هستند و این به معنی اوج نظم و اوج تخصص و توان است. قول‌هایی نیز در کمیسیون‌ها و برنامه‌هایشان دادند. یک سری قول‌هایی که ایشان دادند در جذب نخبگان دانشگاه‌های معتبر کشور که منجر به خروج مغزها در کشور نمی‌شود و این برنامه بسیار خوبی برای تکنولوژیک‌ترین وزارتخانه‌ای که ما امروز در رابطه با آن با وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنیم، است.

وی افزود: دوستانی که علمی هستند و در حوزه‌های فنی دستی در آتش دارند، می‌دانند که خیلی از علوم از وزارت‌های دفاع در دنیا آمد؛ به همین دلیل من می‌گویم وزارت دفاع یکی از تکنولوژیک‌ترین وزارتخانه‌های کشور است.

زارع گفت: ایشان از سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. ایشان دوره‌های تکاملی تحصیلی را گام به گام تا سطح جانشینی رئیس محترم ستاد کل نیروی مسلح طی کردند. معاونت هماهنگ کننده نیروی هوایی، جانشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین سوابق ایشان است. در هر سمت و مسئولیتی، توانمندی‌های مدیریتی را در ارتقای بنیان دفاعی کشور به کار بستند.

وی افزود: ایشان فرزند راستین انقلاب و شخصیتی ولایت مدار هستند و بزرگترین افتخار ایشان سربازی فرمانده معظم کل قوا است. امیر نصیرزاده دارای تفکر راهبردی هستند و در سطوح علمی با نظریه‌پردازی فضای ژئوپلیتیک قدرت هوایی برای جامعه علمی کشور، تفکر علمی خودشان را اثبات کردند.

زارع گفت: عملکرد ایشان در نیروی مسلح بیانگر فرماندهی کم‌نظیر ایشان است. راه اندازی صنعت قطعه سازی در نیروی هوایی نشان دهنده اعتقاد قلبی به تولید ملی و سرمایه انسانی کشور است.

وی افزود: برنامه تحولی وزیر پیشنهادی دفاع، بنا بر گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی کامل‌ترین، جامع‌ترین و عملی‌ترین برنامه‌ای است که ارائه شده و مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ