۵ سریال درخشان «ژاپنی» که نباید از دست بدهید

اقتصاد ایران: در اینجا فهرستی از ۵ سریال جذاب ژاپنی را معرفی کرده‌ایم که با داستان‌های گیرا و بازی‌های درخشانی که دارند، می‌توانند یک آخر هفتۀ سرگرم‌کننده را برای شما رقم بزنند.

فرادید: به احتمال زیاد تا به حال تجربۀ تماشای سریال‌های آمریکایی و درام‌های کره‌ای را با داستان‌های جذابشان داشته‌اید؛ اما آیا تا به حال سریال‌های ژاپنی را امتحان کرده‌اید؟ درست است که صنعت سرگرمی ژاپن بیشتر به خاطر انیمه‌های جذابش مشهور است، اما اگر وارد دنیای سریال‌های ژاپنی هم بشوید حتما تصدیق می‌کنید که یک گنج واقعی را کشف کرده‌اید.

سریال‌های ژاپنی ژانرهای متنوعی را به شما ارائه می‌دهند؛ از تریلرهای هیجان‌انگیز گرفته تا کمدی‌های رمانتیک لطیف و حتی داستان‌های ترسناک که مو به تنتان سیخ می‌کند. در ضمن نیازی نیست چندین فصل طولانی یا اپیزودهای یک‌ساعته را تماشا کنید، زیرا سریال‌های ژاپنی معمولاً در یک فصل به پایان می‌رسند و هر قسمت آن‌ها بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

در اینجا فهرستی از ۵ سریال برتر ژاپنی را مرور می‌کنیم؛ سریال‌هایی که می‌توانند یک تجربۀ متفاوت و دوست‌داشتنی برای آخر هفتۀ شما باشند.

۱. یک لیتر اشک

امتیاز: 8.7

این سریال داستان زندگی یک دانش‌آموز دبیرستانی شاد و سرحال به نام کیتو را روایت می‌کند که زندگی‌اش در اثر ابتلا به یک بیماری نادر به نام «تحلیل مخچه‌ای» کاملا دگرگون می‌شود. این بیماری بی‌رحم به تدریج تمامی حرکات بدن او را از بین می‌برد، تا جایی که دیگر نمی‌تواند راه برود، حرف بزند یا غذا بخورد.

این سریال به‌طور کامل اثرات روانی این بیماری را نشان می‌دهد و زندگی کیتو را از زمانی که بیماری‌اش تشخیص داده می‌شود تا زمانی که به آرامی کنترل کامل بدنش را از دست می‌دهد، دنبال می‌کند. اگر قصد تماشای این داستان غم‌انگیز و پراحساس را دارید، حتما دستمال کاغذی برای پاک کردن اشک‌هایتان دم دست داشته باشید! اریکا ساواجیری در این سریال در نقش کیتو بازی بسیار درخشانی ارائه می‌دهد و به خوبی توانسته است احساسات پیچیده این شخصیت را به تصویر بکشد. در ضمن، با وجود روایت غم‌انگیزش، این سریال پیام امید و مقاومت را نیز به مخاطب منتقل می‌کند.

۲. غذافروشی نیمه‌شب: داستان‌های توکیو

۵ سریال درخشان «ژاپنی» که نباید از دست بدهید

امتیاز: 8.4

این سریال بر اساس یک مجموعه مانگا ساخته شده و داستان‌های دل‌نشین و گرمی از افرادی با پیشینه‌های متفاوت را روایت می‌کند که به یک غذاخوری کوچک و دنج به نام «میشیا» می‌آیند. این غذاخوری فقط از نیمه‌شب تا هفت صبح باز است و از مشتریانی مثل مشاوران املاک، کمدین‌ها، رانندگان تاکسی و وکلا پذیرایی می‌کند.

هر قسمت از این سریال به داستان یک مشتری متفاوت و داستان‌های منحصر به فرد و جذاب آن‌ها می‌پردازد؛ داستان‌هایی که به نوعی تأثیرگذار، شگفت‌انگیز و خنده‌دار هستند. این درام ژاپنی جذاب با روایت آرام و ملایمی که دارد، به بینندگان درس‌های فلسفی بسیاری دربارۀ زندگی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال آرامش بعد از یک هفته خسته‌کننده هستید، به این غذاخوری نیمه‌شب اعتماد کنید تا روحتان را تازه کند!

۳. معلم بزرگ اونیزوکا

۵ سریال درخشان «ژاپنی» که نباید از دست بدهید

امتیاز: 8.4

چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک گانگستر سابق افسانه‌ای به معلم دبیرستان تبدیل می‌شود؟! قطعا اتفاقات فراوان و چالش‌های جذابی پیش می‌آید! این سریال تلویزیونی محصول سال ۱۹۹۸ حول محور ایکیچی اونیزوکا می‌چرخد، یک بزهکار سابق که مسئولیت هدایت کلاسی از بدنام‌ترین دانش‌آموزان مدرسه را بر عهده می‌گیرد. در حالی که اوضاع در ابتدا آشفته به نظر می‌رسد، اونیزوکا با جذابیت خاص خود توانایی برقراری ارتباط با دانش‌آموزان را پیدا می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند هدف خود را در زندگی پیدا کنند. بدون شک، این یکی از بهترین درام‌های ژاپنی است که باید به لیست تماشای آخر هفته‌تان اضافه کنید.

۴. زندگی

۵ سریال درخشان «ژاپنی» که نباید از دست بدهید

امتیاز: 8.1

سریال «زندگی» به جنبه‌های تاریک زندگی دبیرستانی پرداخته و داستان دختری به نام آیومو را روایت می‌کند که پس از اختلاف بزرگی با دوست صمیمی‌اش، از دوستی با دیگران ناامید شده است. اما یکی از محبوب‌ترین دختران کلاس به نام مانامی تصمیم می‌گیرد با او دوست شود و آیومو به تدریج از این دوره جدید زندگی لذت می‌برد.

اما به زودی اوضاع تغییر می‌کند؛ مانامی به اشتباه گمان می‌کند که آیومو قصد دارد نامزدش را از او بدزدد. پس از این سوءتفاهم، مانامی به شکلی بی‌رحمانه‌ای آیومو را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. آیومو که کسی را ندارد تا با او صحبت کند، بسیار احساس تنهایی می‌کند و به مرز فروپاشی می‌رسد.

۵. غیرطبیعی

۵ سریال درخشان «ژاپنی» که نباید از دست بدهید

امتیاز: 8.1

سریال «غیرطبیعی» یک درام جذاب درباره گروهی از پزشکان است که به بررسی مرگ‌هایی می‌پردازند که به دلایل غیرطبیعی اتفاق افتاده‌اند. میکوتو میسومی، به عنوان یک آسیب‌شناس در آزمایشگاه تحقیقات مرگ‌های غیرطبیعی (UDI)، معتقد است که باید دلایل جدی‌ای پشت این مرگ‌ها وجود داشته باشد که توسط پلیس نادیده گرفته شده‌اند.

در گیر و دار مقابله با این اتفاقات مرموز، هر یک از اعضای تیم با گذشته خود مواجه می‌شوند که این موضوع به پیچیدگی بیشتر داستان می‌افزاید. از یک پرونده خودکشی ظاهری گرفته تا پرونده‌ای از مسمومیت مربوط به یک قربانی که به‌نظر می‌رسد دچار بیماری قلبی بوده است؛ میسومی باید رازهای بسیاری را برای یافتن حقایق هولناک برملا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ