خون فرماندهان جبهه مقاومت این جبهه را مستحکم‌تر کرده است

اقتصاد ایران: نماینده مردم بافت در مجلس گفت: خون فرماندهان جبهه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی خللی در این جبهه ایجاد نکرده و آن را مستحکم تر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر سلیمانی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: نقش ما در حوزه امنیت باید پیش دستانه و پیشگیرانه باشد و سوال ما آن است که چرا باید اسماعیل هنیه در تهران ترور شود؟

وی تاکید کرد: ذات صهیونیست‌ها بر اساس ترس و وحشت است و هر گاه محکم جواب آنها را دادیم دیگر جرأت نکردند اقدامی انجام دهند. در مورد ترور شهید اسماعیل هنیه خواهان آن هستیم که جواب محکمی به آنان داده شود.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها اسلام را نشناختند و نمی‌دانند این خون‌هاست که اسلام و شیعه را نگه داشته است. خون فرماندهان جبهه مقاومت، این جبهه را مستحکم‌تر و در مقابل صهیونیست‌ها استوارتر کرده است. ذات صهیونیست‌ها بر اساس ترس و دلهره است و آنان مثل موش می‌مانند.

سلیمانی با اشاره به اینکه ذات صهیونیست‌ها بر دنیاپرستی است، گفت: ما از مرگ و شهادت هیچ هراسی نداریم. مگر شهادت حاج قاسم سلیمانی خلاءی در جبهه مقاومت ایجاد کرد؟ خیر. بلکه این جبهه را محکم‌تر کرد. این خون‌ها باعث پرورش هزاران حاج قاسم، ابومهدی المهندس و شهید اسماعیل هنیه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم و زبده‌ترین نیروهای مسلح را حفظ کنیم نه اینکه آنان به دلیل حقوق پایین و حق مأموریت به جای دیگری بروند.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برنامه خود دفاع پایدار از جبهه مقاومت را اعلام کرده است و ما با قاطعیت به وی رأی خواهیم داد. امیر نصیرزاده در سمت‌های قبلی خود و در آموزش خلبان‌ها نقش داشته و از وی تقاضا داریم این رویه را در وزارت دفاع ادامه دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ