حرف‌های ضدونقیض حجازی سوژه استقلالی‌ها شد

اقتصاد ایران: آتیلا حجازی که تا دیروز حامی جواد نکونام بود، حالا منتقد درجه اول او شده است.

طرفداری: روز گذشته مصاحبه‌ای از قول آتیلا حجازی منتشر شده که او به شدت به جواد نکونام، سرمربی استقلال حمله کرده و او را فردی خرافاتی دانسته، علاوه بر آن با بیان اینکه آبی‌ها تیمی ۸۰۰ میلیاردی هستند گفته استقلال باید قهرمان شود.

بیان این صحبت‌ها در حالی که استقلال هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشته به مذاق هواداران خوش نیامده است. آتیلا حجازی که به اصطلاح خود را فردی عاشق استقلال می‌داند، حتی حرف‌های گذشته خودش را هم فراموش کرده و موضع گیری متفاوتی انجام داده است.

آتیلا حجازی در گذشته وقتی در تلاش بود به باشگاه استقلال بیاید، درباره جواد نکونام گفته بود: واقعیت امر این است که نه تنها استقلال بلکه فوتبال ایران نیازمند مربیان با دانش، کاربلد و جوانی است که در سطوح بالا هم توپ زده‌اند. جواد نکونام بازیکن استقلال و کاپیتان تیم ملی بوده که سال‌ها در لالیگا بازی کرده است ضمن آن که فردی جنتلمن و با شخصیت است و از مصاحبت با او لذت بردم. از نزدیک هم شاهد بودم که چند ساعت زودتر از تمامی بازیکنان سر تمرین آمد و حتی متوجه شدم چند ساعت بعد از شاگردانش محل تمرین را ترک کرد.

آتیلا حجازی در آن زمان که تلاش می‌کرد پستی در باشگاه استقلال بگیرد، این چنین از جواد نکونام تعریف کرده بود ولی جالب است حالا بعد از اینکه دیگر جایی در این باشگاه ندارد، کاملا حرف‌های خود را تغییر می‌دهد.

جالب تر اینکه آتیلا حجازی چندی پیش از همه خواسته بود برای حمایت از استقلال توقعات را بالا نبرند: استقلال هواداران فهیمی دارد که از همان بدو کار جواد نکونام از او و تیمش حمایت کرده‌اند و اگر حمایت‌ها همین طور ادامه داشته باشد نتیجه‌اش را خواهند دید. نباید بی دلیل انتظارات را بالا برد و باید اجازه بدهیم این تیم در آرامش و بازی به بازی جلو برود. من خودم خیلی به این استقلال امیدوارم!

حالا او دقیقا خلاف این کار را انجام داده و با بیان اینکه استقلال تیمی 800 میلیاردی است، توقعات را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. با درست یا غلط بودن صحبت‌های آتیلا حجازی کاری نداریم ولی اینکه او در دو مقطع متفاوت حرف‌های متفاوتی را بیان می‌کند و از دوست یک فرد به دشمن او تبدیل می‌شود، در نوع خودش جالب است!

شاید هواداران استقلال بهتر بتوانند قضاوت کنند که حرف‌های آتیلا حجازی واقعا از سر دلسوزی بوده یا نه...

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ