فداکار: وقتی زارع برگشت دیگر نیازی به جدایی نبود

اقتصاد ایران: بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید به دلیل بازگشت مازیار زارع قید جدایی از تیم شهر انزلی را زده است.

- اخبار ورزشی -

سهیل فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل گل‌گهر در هفته اول فصل بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: از وقتی آقا مازیار (زارع) به تیم آمده همه بازیکنان یکدل و متحد شده‌اند و تنها به هدف تیم یعنی موفقیت فکر می‌کنند. در اولین بازی مهم کسب 3 امتیاز بود که خداراشکر این اتفاق برای تیم افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود موقعیت گلزنی زیاد، ملوان تنها به یک گل مقابل شاگردان مهدی تارتار اکتفا کرد، گفت: 80 روز لیگ تعطیل بود و بدن‌ها  بعد از فصل بدنسازی هنوز، سنگین است، ضمن اینکه ذهن بازیکنان به صورت صددرصد در شرایط مسابقه نیست چرا که مدتی از محیط مسابقات دور بودند. هر هفته با تمرکز بیشتری وارد زمین می‌شویم تا تیم موفق شود.

«کمتر کسی انتظار کاپیتانی امید نورافکن را در ملوان داشت.»‌ فداکار در این باره گفت: همه ما برای موفقیت تیم می‌جنگیم. امید بازیکن بزرگی است و در بازی اول هم گلزنی کرد. مهم نیست که من کاپیتان باشم یا بازیکن دیگری. همه ما وقتی وارد زمین می‌شویم به موفقیت ملوان فکر می‌کنیم و قصد داریم به عنوان بازیکن نکات مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

بازیکن ملوان در مورد اینکه چرا در آستانه جدایی با بازگشت مازیار زارع دوباره به قوی سپید خزر بازگشت، گفت: قصد داشتم به شمس آذر بروم تا کنار مازیار زارع باشم. وقتی او به ملوان بازگشت دیگر نیازی به جدایی نبود. در حال حاضر کمی بدنم ناآماده است و تلاش می‌کنم پرقدرت‌تر در هفته‌های آینده برگردم.

وی راجع‌ به دغدغه مشکلات مالی در اردوی ملوان گفت:  امسال ملوان یکسری مشکلات دارد اما همه به عشق آقا مازیار (زارع) در زمین حاضر می‌شویم. او علاوه بر نظرات فنی، شخصیت دوست‌داشتنی دارد. همه بچه‌ها صدِ خودشان را در زمین ارائه کردند و خداراشکر در اولین قدم برنده شدیم. امیدواریم در کنار این همدلی خوب، مشکلات مالی تیم هم حل شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ