شوک دوباره استادیوم آزادی به حیثیت فوتبال ایران

اقتصاد ایران: مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد زمان دقیقی برای بازگشایی دوباره این مجموعه در نظر گرفته نشده است.

خبرگزاری مهر: مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مراحل بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی با حضور حداکثری و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است، در مورد زمان آماده سازی این ورزشگاه و اینکه «آیا ورزشگاه آزادی برای دربی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ بیست و چهارم و همچنین لیگ نخبگان و به ویژه دیدار النصر و استقلال که قرار است روز اول آبان با حضور «کریستیانو رونالدو» برگزار شود، آماده می شود؟»، توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه مراحل بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی به صورت شبانه روزی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: حدود یک ماه از آغاز به کار جدی برای بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی می گذرد، البته مقدمات کار از اردیبهشت آغاز شد اما با پیگیری وزیر ورزش و مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، تقریبا در برج چهار بود که قرارداد همکاری در این زمینه با قرارگاه خاتم الانبیا بسته شد و در واقع از آن زمان استارت جدی برای بازسازی و بهسازی زده شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان این است که روند کار را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم اما با توجه به عمق کار و چالش هایی که در میانه راه با آن مواجه می شویم، اصلا نمی توانیم زمان دقیقی را برای پایان کار و آماده شدن ورزشگاه آزادی به گونه ای که قابلیت برگزاری بازی در آن وجود داشته باشد، مشخص کنیم.

وی در این زمینه به صحبت های داود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها مبنی بر اینکه «ورزشگاه آزادی قطعاً تا زمان حضور رونالدو در تهران برای جدال مقابل استقلال آماده خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.»، گفت: این یک صحبت کاملا غیرکارشناسی است که مطرح شده است. چطور می توان زمان دقیقی را مشخص کرد وقتی کار به صورت کاملا کیفی و خیلی عمیق در حال انجام است و بعضا هم با موانعی برای تسریع کار مواجه می شویم.

نصیبی تاکید کرد: تمام تلاش و هم و غم ما این است که ورزشگاه آزادی هرچه زودتر به شرایط لازم برای برگزاری مسابقه برسد به گونه ای که بتوانیم در آن میزبان تیم ها و هواداران‌شان باشیم. اولویت هم این است که ورزشگاه را برای لیگ برتر خودمان آماده کنیم. اینکه اولویت ما لیگ نخبگان آسیا و آماده سازی ورزشگاه برای آن است، درست نیست.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این زمینه در واکنش به اینکه «لیگ نخبگان به جهت برگزاری در سطح بین المللی و سفر بازیکنانی شاخص مانند کریستیانو رونالدو به ایران اهمیت زیادی دارد»، گفت: برای ما هم این اهمیت قابل توجه است اما مسئله مهمتر پایان کار آبرومندانه اقداماتی است که آغاز کرده ایم و به صورت جدی هم پیگیر آن هستیم. شاید تا زمان آغاز لیگ نخبگان و همین دیدار استقلال و النصر که به آن اشاره داشتید، ورزشگاه آزادی آماده و تحویل تیم ها داده شود شاید هم کار به بعد از آن کشیده شود. هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد دیدار دربی و اینکه «این دیدار در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود؟» نیز گفت: در مورد این دیدار هم هیچ قولی نمی دهیم. در کل وعده ای برای برگزاری قطعی دیدار دربی یا دیدارهای لیگ نخبگان در ورزشگاه آزادی نمی دهم. تلاش آماده شدن هرچه زودتر ورزشگاه آزادی است و برای آن هم ۲۴ ساعته در حال هستیم اما اصلا تاریخ و زمان دقیقی را مشخص نمی کنیم.

نصیبی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر درگیر بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی هستند، یادآور شد: این افراد در قالب دو گروه به صورت ۱۲ ساعته در حال کار هستند. یعنی به معنای واقعی ۲۴ ساعته کار در حال پیگیری است و یک ساعت هم آن را تعطیل نکرده ایم. اما در میانه راه بعضا مشکلاتی پیش می آید که باعث توقف کار یا کند شدن آن می شود. همین چند روز حین انجام کار لوله آب ترکید طوریکه که زمین غرق آب شد و اصلا پیمانکاران قادر به انجام هیچ حرکتی در آن نبودند. اینگونه مسائل زمان آماده شدن ورزشگاه را به تعویق می اندازد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: ورزشگاه آزادی برای من نیست که نخواهم بازی در آن برگزار شود. هر زمان کار آماده سازی به نتیجه برسد، در ورزشگاه به روی تیم ها و هواداران باز می شود. تلاش هم این است تا مهر این موضوع به سرانجام برسد اما در مورد برگزاری دیدار دربی در آزادی یا دیدارهای لیگ نخبگان و حتی دیدار استقلال و النصر هیچ قولی نمی دهم.

نصیبی در پایان خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد. همین امروز هم شرایط لازم برای برگزاری بازی را دارد اما تا زمانیکه کار بازسازی و بهسازی به نتیجه قابل استنادی نرسد، اجازه بازی را نمی دهیم.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ