انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۲ انبار کالای قاچاق پلمب شد

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام دو ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق و پلمب دو انبار کالای قاچاق از جمله این رویدادها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مأموریت پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: یک سارق و یک قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در استان دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه در پی رصد وجود دو انبار غیر رسمی لوازم آرایشی و بهداشتی در سمنان موضوع تحت پیگیری قرار گرفت، افزود: با هماهنگی تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو از این انبارها بازدید و دو هزار ۲۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این کالاها فاقد هر گونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند، ابراز داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و دو انبار فوق پلمب شدند.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه کاره سمنان هنگام سرقت به دام پلیس افتاد، تصریح کرد: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما مشاهده مستندات پلیسی به انجام ۱۵ فقره سرقت در نقاط مختلف شهر سمنان اعتراف کرده است.

وی بابیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شده است، افزود: برای پیشگیری از این سرقت‌ها تجهیز کارگاه‌ها به دوربین مداربسته و رعایت موارد ایمنی و استفاده از نگهبان مطمئن امری ضروری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ