«پایِ» بازیکن میلیاردی باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال!

اقتصاد ایران: تصویری که بازیکن تیم فوتبال استقلال منتشر شده عمق فاجعه فرهنگی در این رشته و باشگاه فرهنگی - ورزشی پرطرفدار تهرانی و بی توجهی مسئولانی که می خواستند با فساد مبارزه کنند را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سال ها قبل ستادی با عنوان «ستاد منشور اخلاقی» در فوتبال کشور تشکیل شد که هدفش مبارزه با فساد و اتفاقات غیرفرهنگی در فوتبال بود. این ستاد تمرکزش را روی مبارزه با دلالی و جلوگیری از «تتو» کردن بازیکنان گذاشت و بعد از مدتی هم تعطیل شد.

ستاد منشور اخلاقی فوتبال نه تنها ثمره ای برای این فوتبال نداشت بلکه برخی دلالان و فاسدان را هم مشهورتر و پولدارتر کرد چرا که با نام بردن از آنها همه افرادی که دنبال راه انداختن کارشان در این فوتبال بیمار و بعضا فاسد بودن دیگر نیاز به دنبال کسی گشتن نداشتند و مستقیم سراغ افرادی می رفتند که حالا دیگر معروف و مشهور هم شده بودند و راحت تر از قبل در فوتبال جولان می دادند و مشتری هایشان هم بیشتر شده بود.

در ناکارآمدی آن ستاد همین بس که حالا تعداد بازیکنانی که تتو می کنند و دلالانی که جولان می دهند چندین برابر قبل شده و اقدامات آن ستاد نه تنها بازدارنده نبوده بلکه خیلی ها را راغب به حضور در این عرصه کرده است.

در تازه ترین اتفاق تصویری از بازیکن تیم فوتبال استقلال منتشر شده که او برای به نمایش گذاشتن تتوهای روی دست و پایش به گونه ای ژست گرفته که عکاس بتواند او را شکار کند. این بازیکن که رقم قراردادش میلیاردی است و در یک باشگاه فرهنگی - ورزشی توپ می زند تصویری زشت و ناشایست روی پایش تتو کرده و به جای آن که تلاش کند آن را بپوشاند، شورت ورزشی اش را بالا کشیده تا بهتر دیده شود!

«پایِ» بازیکن میلیاردی باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال!

از باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال که حالا زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس هم هست، انتظار می رود قبل از این که کمیته انضباطی بخواهد به این موضوع ورود کند، خودش وارد می شد و با این بازیکن برخورد می کرد. از جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم و سرپرست تیم هم همین انتظار می رفت که کمترین توجه را به مسایل فرهنگی بازیکنانشان داشته باشند و صرفا به فکر مسایل فنی نباشند.

البته که موضوع فرهنگی سال هاست در باشگاه های فوتبال ایران به فراموشی سپرده شده و مدیران باشگاه ها هم به جای این که تمرکز خود را روی کارهای فرهنگی بگذارند تلاش کرده اند لیدرها و بوقچی ها را به عنوان حامیان خودشان روی سکوها داشته باشند و طوری به آنها برسند که روی سکوها به خاطرشان جنگ و دعوا راه بیندازند.

تصویری که از این بازیکن منتشر شده می تواند برای مسئولان فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هشدار باشد تا هر چه سریعتر قوانین یا دستورالعمل هایی را در این زمینه تدوین کنند تا شاهد افزایش چنین ناهنجاری هایی در رشته ای که طرفدارانش اکثرا جوانان و نوجوانان هستند، نباشیم و وضعیت از فاجعه ای که هست بدتر نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ