جهانبخش: سردار آزمون باعث ناکامی من شد!

اقتصاد ایران: علیرضا جهانبخش در گفتگویی طولانی با یک رسانه خارجی، درباره مشکلاتش صحبت کرد.

ورزش سه: با وجود آغاز رقابت های فوتبال در لیگ های اروپایی، اما هنوز وضعیت علیرضا جهانبخش نامشخص است. کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با جدایی از فاینورد، به مذاکره با تیم های خواهان خود پرداخت اما هنوز توافقی بین او و مقصد جدیدش شکل نگرفته تا نام باشگاه بعدی جهانبخش، برای همه به یک علامت سوال تبدیل شود.

وب سایت numero-diez گفتگوی طولانی را با جهانبخش انجام داده که کاپیتان تیم ملی ایران به صحبت پرداخته است. 

شما دو تیم رم متفاوت، یکی تحت هدایت مورینیو و دیگری تحت هدایت دروسی را دیده‌ای. به عنوان یک حریف، چه تفاوت‌هایی را مشاهده کرده‌ای؟
 "بازی کردن مقابل رم، آن هم برای چندبار، خارق‌العاده است، به ندرت چنین چیزی اتفاق می‌افتد که هر سال برابر یک تیم بازی کنید. اما رم یک استادیوم زیبا و جو فوق‌العاده‌ای دارد. این دو تیم کاملاً متفاوت بودند. رم اول ساختارمندتر و از نظر دفاعی محکم‌تر بود، با یک سیستم بازی متفاوت. تیم‌های مورینیو بسیار سازمان‌یافته هستند. رم دوم به شما فضای بیشتری می‌داد، اما فوتبال زیبایی بازی می‌کردند و سعی می‌کردند موقعیت‌های زیادی خلق کنند: دروسی می‌داند که چه می‌خواهد."

 به‌طور خاص، در آخرین دیدار (در فصل 2023/24) یک اتفاق بسیار مهم رخ داد که شما در آن دخیل بودید: اسویلار پنالتی شما را مهار کرد. بعد از این مدت، چگونه آن لحظه را دوباره مرور می‌کنید؟
 "من تازه از مصدومیتی که در جام ملت‌های آسیا به آن دچار شده بودم، بهبود یافته بودم و بازی تحت فشار و تنش زیادی بود. مقابل رم، قبل از بازی، مربی به من گفت: «احتمالاً برای بازی زود است، اما اگر به پنالتی‌ها برسیم، به تجربه تو نیاز داریم.» آنها اصرار داشتند که من ضربه بزنم. مقابل نقطه پنالتی بودم، اما متاسفانه در آخرین لحظه تصمیم گرفتم سمت ضربه‌ام را تغییر دهم (می‌خندد)... آزمون هم‌تیمی‌ام در تیم ملی است، او می‌داند که من همیشه یک زاویه را انتخاب می‌کنم. او به دروازه‌بان کمک کرد که سمت درست را انتخاب کند. تنها من نبودم که پنالتی را از دست دادم، اما آزمون برای آنها مفید بود."

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ