طرح «منظومه روستایی» در شهرستان گناوه اجرایی شد

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار گناوه گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی های لازم، طرح آبادانی و پیشرفت «منظومه روستایی» در این شهرستان که به عنوان پایلوت در استان انتخاب شده است، به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی منظومه روستایی شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح مهم که مجری آن بنیاد مسکن انقلاب است، مسیری مطمئن برای بهبود معیشت و افزایش درآمد اهالی این روستاها گشوده خواهد شد.

فرماندار گناوه افزود: در این طرح بر اساس شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و قابلیت و ظرفیت‌های شغلی، اجتماعی و اقتصادی روستاهای منطقه، منظومه‌هایی طراحی شده و اجرا می‌شود.

صفری به بیان اهمیت و ویژگی‌های این طرح اشاره کرد و گفت: بررسی توانمندی‌های روستا بویژه در پروژه‌های معیشتی، رفع مشکلات، تسهیل گری و ارتباط هرچه بهتر و شایسته بین روستاییان و مسئولان از عمده مزایا و ویژگی‌های این طرح است.

فرماندار گناوه بر پایداری، ماندگاری و اطلاع رسانی این طرح تاکید کرد و افزود: چنین طرح‌هایی باید دوام و قوام شده و همچنین حمایت و پشتیبانی مالی شوند.

وی ادامه داد: هر طرحی که قرار است در شهرستان از جمله روستاها عملیاتی شود باید متناسب با جایگاه، موقعیت، توانمندی و ظرفیت هر منطقه ارزیابی و سنجیده شود.

صفری افزود: در دست داشتن اطلاعات کامل از موقعیت و ظرفیت روستاها توسط دهیاران و بنیاد مسکن، کمک شایانی به فرمانداری در زمینه برنامه ریزی ها و اختصاص بودجه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت و پتانسیل روستاهای ساحلی از جمله دریا و آبزی پروری باید استفاده بهینه در جهت رونق اقتصاد و اشغال پایدار کرد و در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گناوه با بیان اینکه مجموعه فرمانداری آماده همکاری لازم در راستای اجرای طرح منظومه‌های روستایی است، گفت: تمامی ادارات موظف هستند در این زمینه همکاری و حمایت لازم داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ