شهرداری شیراز حمایت از گروه های جهادی اربعین را وظیفه خود می داند

اقتصاد ایران: شیراز- معاون فرهنگی شهرداری شیراز افزایش ارائه خدمات به زوار حسینی را حاصل تلاش گروه های جهادی اربعین دانست و گفت: شهرداری شیراز حمایت از گروه‌های جهادی اربعین را وظیفه خود می داند.

محمدعلی چوبینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال لیاقت داشتیم تا خادم زوار امام حسین باشیم، گفت: موکب احمد بن موسی (ع) به همت شهرداری شیراز و حمایت شورای شهر شیراز در مرز شلمچه راه‌اندازی شد تا هم بحث اسکان و پذیرایی و هم فعالیت‌های فرهنگی را به زوار اربعین ارائه کند.

وی افزود: همچنین ما در ورودی شیراز از سمت شرق پل فسا و در غرب شیراز هم از ورودی هم خروجی شهر برای زائرانی که عازم کربلا هستند و یا زواری که از این سفر معنوی برمی‌گردند به همت خدام الحسین و مجموعه‌های مردمی ظرفیت‌هایی را ایجاد کرده‌ایم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: سالهاست موکب‌های مردمی در این راستا زحمت می‌کشند که شناخته شده هستند و به زوار امام حسین (ع) هم در بحث اسکان، هم پذیرایی و سایر خدمات تلاش می‌کنند.

چوبینی با بیان اینکه توسط این مواکب به مردمی که از استان‌های شرقی کشور همچون کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان از این سمت تردد می‌کنند، خدمت‌رسانی می‌شود، گفت: ۲ کمپ زیبا شهر و جنت ظرفیتی است که شهرداری برای اسکان زائرین اختصاص داده است.

وی با اشاره به زوار غیرایرانی هم گفت: ما زائرین غیر ایرانی هم داریم به‌خصوص از پاکستان و کشورهای همسایه شرقی که امسال با توجه به آمار موجود، نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است.

او افزایش ارائه خدمات به زوار اربعین را حاصل همت گروه‌های مردمی و جهادی عنوان کرد و گفت: ما به عنوان شهرداری شیراز و در مجموعه سازمان فرهنگی وظیفه خود می‌دانیم که هم این گروه‌های جهادی اربعین را حمایت کرده و هم توسعه زیرساخت‌هایی که وجود دارد را رونق ببخشیم.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این فعالیت‌ها و این خدمت رسانی به صورت مردم‌پایه باشد، عنوان کرد: در واقع تلاش شده است تا گروه‌های مردمی این اتفاق مهم را رقم بزنند و مایه عاقبت‌بخیری همه ما باشند ما نیز تلاش می‌کنیم این اقدامات را تسهیل کنیم که هم زوار و هم موکب‌داران راضی باشند و ما نیز مورد رضایت اهل بیت قرار گیریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ