اسبقیان: بودجه فدراسیون تیروکمان ۱۳۸ درصد رشد کرده است

اقتصاد ایران: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از رشد ۱۳۸ درصدی بودجه فدراسیون تیراندازی با کمان خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: تیراندازی با کمان در مسیر رشد در حال حرکت است و گزارش‌های رئیس فدراسیون حاکی از فعالیت‌های بی‌وقفه در این فدراسیون است. در بحث استعدادیابی نیز عملکرد قابل تقدیری وجود داشته است.

 

وی افزود: بر اساس اعلام رئیس فدراسیون، تعداد ورزشکاران سازمان یافته فدراسیون تیراندازی با کمان کم است، اما نباید نادیده بگیریم که رشته تیروکمان تجهیزات محور است و باید هدفمند پیش برویم و نسبت به گذشته پیشرفت داشته باشیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه زمانی که کار را آغاز کردیم، 18 فدراسیون با سرپرست اداره می‌شدند، عنوان کرد: هم‌اکنون 2 فدراسیون تحت سرپرستی اداره می‌شوند و و وزارت ورزش در این باره به دلیل تغییر و تحولات کابینه جدید دولت دست نگه داشت و به وزیر بعدی احترام گذاشت؛ چرا که شاید ملاحظاتی وجود داشته باشد.

اسبقیان با اشاره به اینکه تیروکمان باید در المپیک بعدی بدرخشد، عنوان کرد: تیروکمان درخشیده است و باید این مسیر را ادامه دهد. جوانی به نام آرین سلیمی که رماتیسم مفصلی می‌گیرد و دو سال نمی‌تواند راه برود، در نهایت قهرمان المپیک می‌شود. چگونه می‌توانیم این باور را به دنیا منتقل کنیم؟  

وی گفت: متاسفانه دور ورزشکار ما را می‌گیرند و ورزشکار ما به یک کشور دیگه می‌رود. ورزشکار ما بعداً پشیمان می‌شود، باید به این نکات توجه کنیم و مسائل را مدنظر قرار بدهیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سال گذشته با فدراسیون تیروکمان 14 میلیارد و 900 میلیون تومان تفاهم‌نامه منعقد شد، اظهار داشت: در سال جاری وزارت ورزش 35 میلیارد تومان تفاهم‌نامه با فدراسیون را مدنظر قرار داده که حاکی از رشد 138 درصدی است و این مسئله نشانگر توجه وزیر ورزش و جوانان است و باید قدردان وزیر بود.

اسبقیان ادامه داد: موضوع تجهیزات به صورت ویژه برای اولین بار مدنظر قرار گرفته و 11 میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص یافته و با صلاحدید فدراسیون در هیئت‌های استانی توزیع می‌شود. ناوگان تجهیزات ورزش کشور فرسوده شده و باید بدانیم که یکی از فاکتورهای موفقیت، تجهیزات است و در حال مدرن‌سازی تجهیزات ورزشی هستیم، این مورد نیز با پیگیری وزیر ورزش مدنظر قرار گرفت.

اسبقیان همچنین در پایان مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

 

ادامه دارد ...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ