آموزش فعالان بخش صنعت برای پیشگیری و کاهش خسارت حوادث

اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به بروز چندین حادثه حریق در بخش صنایع بر افزایش سطح آموزش نیروهای فعال بخش صنعت برای پیشگیری و کاهش خسارت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمدعلی ملک زاده در دیدار با محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به خدمات ارزشمند این جمعیت بر استفاده از ظرفیت آموزش آن در بخش صنایع و معادن تاکید کرد.

وی در این دیدار فعالیت های این نهاد مردم نهاد را ناشی از روح ایثارگری و هم نوع دوستی دانست و از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر در آمادگی و مقابله در بلایای طبیعی و حوادث جاده ای قدردانی کرد.

مدیرکل مدیریت بحرا ناستان یزد با اشاره به بروز چندین حادثه حریق در بخش صنایع بر افزایش سطح آموزش نیروهای این بخش تاکید کرد و اظهار کرد: با آموزش و پیشگیری بخش عمده ای از حوادث حریق در بخش صنایع قابل مدیریت است و با آموزش به کارگران می‌توان جلوی خسارات هنگفت به این بخش را گرفت.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: لازمه آموزش، استمرار و برگزاری مانور آمادگی در برابر حوادث است که این مهم در توان مربیان آموزشی جمعیت هلال احمر است و انتظار است از ظرفیت این مجموعه در بخش آموزش صنعتی به بهترین شکل استفاده شود.

ملک زاده با اشاره به تامین زیر ساخت های لازم در بخش آمادگی گفت: جمعیت هلال احمر یکی از ارکان مهم در پاسخ به حوادث و بحران‌هاست که باید زیر ساخت های لازم برای مقابله با این پدیده‌ها را داشته باشد

وی افزود: استان یزد با وسعتی گسترده شاهد حوادث و بحران‌های مختلفی است و نیازمند نگاه ویژه توسط مسئولین جمعیت هلال احمر کشور در این راستا است.

جانشین اول ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان یزد ادامه داد: نیاز است امکانات و تجهیزات مورد نیاز استان بر اساس استانداردها احصا و پیگیری لازم جهت تامین آن صورت گیرد و این اداره کل آمادگی همراهی در این زمینه را دارد.

آمادگی هلال احمر یزد برای بحران ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و امکانات جمعیت ارائه کرد و اظهار کرد: هم اکنون ۱۲ ایستگاه جاده ای و یک ایستگاه کوهستانی در سطح استان در حال خدمت رسانی است که نیاز است ۳ ایستگاه جاده ای و یک ایستگاه کوهستانی به آن افزوده شود.

محمد عشقی افزود: با تامین اعتباری که از طرف مدیریت بحران استان صورت گرفت بیش از ۶۶ پمپ و کف کش با متعلقات به ظرفیت های موجود استان افزوده شد تا تاب آوری استان در برابر حوادث سیل تقویت شود.

وی با اشاره به ارتقاء سیستم بی سیم جمعیت هلال احمر استان گفت: بخشی از تجهیزات در این زمینه توسط مرکز تامین شده است و برنامه داریم تا سطح پوشش شبکه بی سیم جمعیت هلال احمر را در استان گسترش دهیم.

وی به امکانات و تجهیزات تخصیصی به استان نیز اشاره کرد و اظهار کرد: ۲۴ خودرو عملیاتی در سطح جدید به استان یزد تخصیص یافته که در ماه آینده به ناوگان استان افزوده خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در از آمادگی این جمعیت برای ورود به بخش آموزش صنایع و معادن خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ