خیرین ۱۰ روستای مشهد را آبرسانی می‌کنند

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: طبق تفاهمنامه ای که بین شرکت آب و فاضلاب مشهد و یک مؤسسه خیریه منعقد بر اساس آن آبرسانی به ۱۰ روستا در دستور کار قرار گرفت.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تسهیل در خدمت رسانی به روستاهای محروم شهرستان مشهد، در کنار سایر روش‌های خدمت رسانی، تفاهم نامه‌ای بین شرکت آب و فاضلاب مشهد و یک مؤسسه خیریه منعقد که بر اساس آن آبرسانی به ۱۰ روستا در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: بر اساس این تفاهم نامه و با هماهنگی این شرکت، پروژه‌های آبرسانی برای روستاهای محروم شهرستان مشهد اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فاز اول تفاهم نامه مذکور، ۱۰ روستای شهرآباد، کنه بیست، قیاس آباد، فارمد، ملک آباد، کلاته منار، سلیمانی، صالح خوانی، جرخشک علیا و قلعه پختوک با جمعتی بالغ بر ۱۶ هزار نفر به عنوان روستاهای هدف در جهت ارتقای کیفیت خدمات آب انتخاب و به مؤسسه خیریه ابلاغ شد.

اسماعیلیان اضافه کرد: شناسایی مناطق محروم روستایی و غیر روستایی شهرستان مشهد برای تأمین آب شرب کافی و پایدار، تأمین مالی، طراحی و اجرای پروژه‌های آبرسانی و دفع فاضلاب و تأمین تجهیزات مورد نیاز توسط نیکوکار با تأیید آبفای مشهد، موضوعات آموزشی و توانمندسازی ساکنین مناطق محروم جهت مشارکت مردمی و استفاده از نیروی انسانی محلی برای اجرای برخی پروژه‌ها و برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف با موضوع فرهنگ سازی و بهینه سازی مصرف آب بخشی از مفاد مورد توافق در تفاهم نامه بین آبفای مشهد و مؤسسه خیریه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ابراز امیدواری کرد: با فرهنگ سازی در خصوص امر خداپسندانه وقف و حضور نیکوکاران و واقفین نیک اندیش در حوزه خیرین آب، شاهد رفع مشکلات روستاییان عزیز باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ