رحیمی تعامل خوبی با مجلس دارد/ سوابق وی قابل توجه است

اقتصاد ایران: نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دادگستری سوابق خوب و روشنی دارد و در دوران تصدی در وزارت دادگستری تعامل خوبی با مجلس داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی و در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری، گفت: رحیمی وزیر فعلی دادگستری است و مشاور قوه قضائیه و ریاست دیوان محاسبات بوده و سوابق مشخص و روشنی دارد.

وی ادامه داد: کمیسیون و معاونت نظارت مجلس هم موافقت خود را با وی اعلام کرده است و همه ما برخورد و تعامل خوب وی را دیده‌ایم. همچنین وزیری پیشنهادی دادگستری برنامه خود را اعلام کرده است که این برنامه هم بسیار خوب است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به وزیر پیشنهادی دادگستری رأی می‌دهیم، اما انتظاراتی هم از وی داریم چرا که مهم‌ترین رسالت وزارت دادگستری ایجاد ارتباط و تعامل بین قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی است. وزارت دادگستری باید پویایی و چابکی لازم را داشته باشد.

صباغیان گفت: برخی از تحقیق و تفحص‌های مجلس به قوه قضائیه ارسال شده است و برای نمایندگان مبهم است که کدام یک از تحقیق و تفحص‌هایی که به قوه قضائیه رفته است بررسی شده است. نمایندگان مجلس چندین ماه تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کنند و باید در نهایت بدانند که چه تأثیری داشته است و انتظار ما است که این موارد اصلاح شود.

وی گفت: سازمان تعزیرات علی رغم آنکه زحمات زیادی می‌کشند اما نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند. متأسفانه نظارت بر بازار نیست و از هر کسی بپرسید، از نظارت بر بازار راضی نیست و قیمت‌ها بسیار متفاوت است و یک کالا و جنس در مناطق مختلف چند قیمت دارد. از سوی دیگر متخلفان نمی‌ترسند، در حالی که باید با آنان برخورد شود و این از ضعف‌هایی است که باید اصلاح شود. سازمان تعزیرات باید قوی‌تر عمل کند، البته مسئولیت سازمان تعزیرات سنگین است و آنان حقوق کمی هم دریافت می‌کنند و باید آنان هم راضی شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ