رضا فیاضی در کنار کودکان نمایشنامه می‌خواند

اقتصاد ایران: «منو حذف نکن» در قالب اجرای نمایشنامه خوانی کودکان، عصر دوشنبه ۲۹ مرداد، با حضور رضا فیاضی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، در فرهنگسرای بهمن روی صحنه می رود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این رویداد نمایشنامه خوانی که از ساعت 18 دوشنبه 29 مرداد 1403 به کارگردانی نسترن سودمی و نویسندگی فرزانه قانع در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، رضا فیاضی و احمد خسروی از بازیگران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به عنوان میهمان ویژه در کنار کودکان و نوجوانان حضور خواهند داشت.

بازیگران (نقش خوان) و عوامل اجرایی این نمایشنامه خوانی به ترتیب: ماندانا رستم پور، حلما یعقوب زاده، هانا قبادی و محیصا فیاضی هستند و سوگل جعفری این نمایش را روایت می‌کند.

 

داستان از این قرار است که: فصل های سال برای اعتراض و شکایت نزد قاضی عادل (خداوند) می روند و هرکدام از آنها قصد دارد دیگری را حذف کند‌، چون درکار یکدیگر مداخله می‌کنند.

فرزانه قانع نویسنده نمایشنامه «منو حذف نکن» درباره خلق ایده داستان این نمایشنامه کودکانه گفت: شاید این نخستین بار است که رویداد نمایشنامه خوانی، توسط گروه سنی کودک برای کودکان صورت می پذیرد و این رخداد معمولا با بازیگری  و نقش خوانی بزرگسالان برای مخاطب کودک انجام می شود.

این نویسنده درباره ایده اصلی متن این نمایشنامه گفت: ایده این نمایشنامه از سوالات کنجکاوانه کودکان هنرجوی دوره های آموزش نمایشنامه خوانی و فن بیان گرفته شده است. در جایی که کودکان همواره از من سوال داشتند اگر یکی از چهار فصل نباشد دنیا چه شکلی خواهد شد؟... و نهایت پیام این داستان آن است که «پیدایش و خلق هر پدیده ای در جهان و در جای خود، هدفمند و نیکوست...»

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند قبل از اجرای نمایشنامه خوانی، بصورت حضوری به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه و بلیت تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ