بازی موبایل Ages of Empires به‌زودی منتشر می‌شود؛ فرماندهی ارتش با داریوش کبیر و ژاندارک

اقتصاد ایران: به‌زودی می‌توانید حس‌وحال نبردهای قرون وسطایی را با بازی استراتژیک Age of Empires Mobile روی اندروید و iOS تجربه کنید.

علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی برای انتشار یکی از شناخته‌شده‌ترین عناوین این سبک با نام Age of Empires Mobile روی گوشی‌های هوشمند لحظه‌شماری می‌کنند. بازی مذکور که درواقع اسپین‌آفی از سری بازی‌های Age of Empires به‌حساب می‌آید، در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر ۱۴۰۳) به‌طور همزمان برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

Age of Empires Mobile را استودیو TiMi Studio Group با همکاری World’s Edge ساخته است و تجربه‌ای آشنا اما تازه را برای طرفداران آن به‌ارمغان می‌آورد. در این بازی با المان‌های اصلی اما در قالبی جدید و مناسب برای گوشی‌های هوشمند مواجه خواهیم شد.

خبر انتشار نسخه‌ی موبایلی Age of Empires Mobile را اکانت رسمی این بازی در ایکس منتشر کرد که در کنار آن تریلر سینمایی جذابی نیز به‌اشتراک گذاشته است.

Age of Empires Mobile با بهره‌گرفتن از بخش‌های تک‌نفره‌ی متنوع، به کاربران اجازه می‌دهد امپراطوری خود را در دنیای قرون وسطایی بسازند. در این دنیا شاهد مکان‌ها و شخصیت‌های تاریخی، میدان‌های نبرد پیچیده و سلاح‌های واقع‌گرایانه خواهیم بود. شما بازی را فقط با یک پایگاه کوچک آغاز می‌کنید و با تصمیمات استراتژیک و اتحادهایی که برقرار می‌کنید، سرنوشت امپراطوری خود را رقم می‌زنید و آن را از قلمرویی کوچک به تمدنی قدرتمند تبدیل خواهید کرد.

مقالات مرتبط:
  • خبر خوب برای گیمرها؛ حجم دانلود بازی‌های Call of Duty کاهش می‌یابد
  • خالق بازی تحسین‌شده Hi-Fi Rush از تعطیلی به‌دست مایکروسافت نجات یافت

ازجمله ویژگی‌های کلیدی Age of Empires Mobile می‌توان به امکان رهبری ارتش با استفاده از قهرمانان افسانه‌ای تاریخ از داریوش کیبر گرفته تا ژاندارک اشاره کرد. هر یک از این شخصیت‌ها دارای مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از مهارت‌ها و استعدادها هستند که کاربران می‌توانند برای کسب برتری استراتژیک در میدان نبرد از آن‌ها بهره ببرند.

برای شرکت در نبردهای فراگیر Age of Empires Mobile خود هیجان‌زده هستید؟ خوشبختانه نیاز نیست برای تجربه‌ی این بازی جذاب مدت زیادی صبر کنید و حتی امکان پیش ثبت‌نام از همین حالا وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ