تولید علم و رونق فناوری حرکتی زیبنده برای بسیج دانشجویی است

اقتصاد ایران: شیراز - فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نهضت تولید علم و رونق فناوری حرکتی زیبنده برای بسیج دانشجویی است که این موضوع نیاز به تقویت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی صبح یکشنبه در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به چیستی، چرایی و فلسفه دانشجو بودن، گفت: دانشجو زمانی می‌تواند موفق شود که درک صحیحی از اهداف اصلی و فلسفه وجودی دانشگاه داشته باشد و اولویت خود را برای رسیدن به آن اهداف قرار دهد.

وی با تاکید بر افزایش و ارتقای سطح آگاهی و قدرت خلاقیت دانشجو در راستای تربیت مدیران آینده افزود: بسیج دانشجویی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف، در راستای ارتقای دانشجویان و دانشگاه گام بردارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای تأمین نیازهای علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و ارتقای بنیه علمی گفت: برای توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی، تبیین و ترویج رفتار علوی، تعمیق معنویت و معرفت دینی، ترویج افکار و اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها تلاش ویژه و برنامه‌هایی مناسب طراحی شود.

بوعلی با بیان اینکه دانشجویان برای کمک به ارتقای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی و طرح‌های کارشناسی در حوزه‌های مختلف تخصصی ارائه کنند، ادامه داد: نهضت تولید علم و رونق فناوری حرکتی زیبنده برای بسیج دانشجویی است نیاز به تقویت دارد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح می‌توان بنیان‌های روحی، اخلاقی، نگرشی و بینشی جوانان را استوار و محکم بنا کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تحقق دانشگاه اسلامی نیازمند حرکتی هوشمندانه، هدفدار و پرتلاش است اضافه کرد: فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه مبتنی بر ساختن انسان‌هایی بامعرفت، با بصیرت و باانگیزه در محیط‌های دانشجویی، همت در ایجاد تحولی بینشی و روشی برای شناخت جایگاه حقیقی علمی و عملی دانشگاه و تلاش برای حرکتی است که غایت آن دانشگاه اسلامی خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ