ساندبارهای اقتصادی و پرچم‌دار هایسنس رونمایی شد؛ از ۱۲۹ تا ۴۹۹ یورو

اقتصاد ایران: اگر از حجم و کیفیت صدای تلویزیون خود راضی نیستید، ساندبارهای جدید هایسنس تجربه‌ی صوتی شما را متحول می‌کنند.

هایسنس با معرفی ساندبارهای جدید سری HS و AX، خانواده‌ی محصولات صوتی خود را گسترش داد. این ساندبارها با هدف ارتقای کیفیت صدای تلویزیون طراحی شده‌اند. باید اشاره کنیم سری HS برای کاربران عادی و سری AX برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

سری HS هایسنس: مقرون‌به‌صرفه اما کارآمد

ساندبارهای سری HS برای کاربرانی ساخته شده است که به دنبال محصولی مقرون‌به‌صرفه برای بهبود صدای تلویزیون خود هستند. مدل HS2000 کوچک‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود و با سیستم صوتی ۲٫۱ کاناله و توان خروجی ۲۴۰ وات، گزینه‌ای اقتصادی به‌شمار می‌رود. محصول مذکور به‌لطف ابعاد ۸۰۰ در ۶۰ در ۱۰۵ میلی‌متری خود برای استفاده در فضاهای کوچک نیز بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

ساندبار هایسنس HS3100 صدایی 3٫1 کاناله با اسپیکر مرکزی اختصاصی و ساب‌ووفر مجزای بلوتوثی ارائه می‌دهد و توان خروجی آن به ۴۸۰ وات می‌رسد. این محصول می‌تواند با تولید باس عمیق نظر کاربران را به خود جلب کند.

در نهایت، مدل HS5100 محصولی بالارده‌ با صدای فراگیر ۵٫۱ کاناله است که از اسپیکرهای سیمی عقب برای ایجاد صدای فراگیر واقعی بهره می‌برد و در مجموع توان خروجی ۵۴۰ وات را ارائه می‌دهد. تمامی مدل‌های سری HS از فرمت‌های دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس و DTS Virtual پشتیبانی می‌کنند و گزینه‌های متنوعی از درگاه‌های اتصال ازجمله HDMI ARC، بلوتوث ۵٫۳، AUX و USB را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. شما می‌توانید با ۶ حالت اکولایزر قابل انتخاب، صدای خروجی این ساندبار را متناسب با شرایط برای موسیقی، فیلم، اخبار، بازی، ورزش و شب تنظیم کنید.

سری AX هایسنس: صدای فراگیر و تجربه‌ای سینمایی

طبق اعلام هایسنس، ساندبارهای سری سری AX برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به دنبال کارایی صوتی بالاتر هستند. مدل AX3120G صدایی ۳٫۱٫۲ کاناله با اسپیکرهای رو به بالا و ساب‌ووفر مجزای بلوتوثی ارائه می‌دهد که توان خروجی آن به ۳۶۰ وات می‌رسد.

ساندبار هایسنس AX5125H از صدای ۵٫۱٫۲ کاناله با اسپیکرهای عقب بی‌سیم و ساب‌ووفر قدرتمندتر بهره می‌برد و توان خروجی آن ۵۰۰ وات است. هر دو مدل سری AX از فرمت‌های دالبی اتموس و DTS برای ایجاد تجربه‌ای فراگیرتر از صدا پشتیبانی می‌کنند و درگاه‌های اتصال مشابهی با سری HS به همراه دو درگاه HDMI مجزا را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

مقالات مرتبط:
  • یک دهه رهبری؛ سامسونگ بار دیگر بزرگ‌ترین برند بازار ساندبار شد
  • این پروژکتور، دیوار خانه شما را به مانیتور ۱۵۰ اینچ 4K تبدیل می‌کند

هر دو سری از ساندبارهای هایسنس به‌همراه ریموت کنترل، پایه‌ی نصب روی دیوار و کابل HDMI عرضه می‌شوند. این محصولات همچنین از حالت‌های مختلف اکولایزر پشتیبانی می‌کنند.

قیمت ساندبار سری HS هایسنس بین ۱۲۹ تا ۲۹۹ یورو و قیمت مدل‌های سری AX نیز بین ۳۴۹ تا ۴۹۹ یورو است. تاریخ عرضه‌ی این محصولات نیز بسته به مدل آن‌ها متفاوت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ