محصولات «دوگانه‌سوز توربو» به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه می‌شود

اقتصاد ایران: عصر خودرو- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو از طراحی و توسعه موتور دوگانه‌سوز توربوشارژ با توان و گشتاور بالا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، مهدی رادمنش با اشاره به سورن به‌عنوان یکی از محصولاتی که از این پیشرانه بهره‌مند خواهد شد، گفت: در شرایط کنونی و پررنگ شدن اهمیت کاهش مصرف سوخت، در صورت حمایت از مشتریان خودروهای دوگانه‌سوز، ظرفیت تولید این محصولات به‌راحتی قابل افزایش است. توسعه ناوگان تاکسی‌رانی گازسوز راهکار بسیار موثری در کاهش سبد مصرف بنزین در این ناوگان است که نیازمند حمایت دولت از تاکسی‌رانان برای جایگزینی با خودروهای فرسوده شبکه تاکسی‌رانی است.

وی افزود: موتور EF7 پایه‌گازسوز که سوخت اصلی و پیش‌فرض آن، گاز طبیعی فشرده است، در نسخه توربو از توان و گشتاور بالاتری نسبت به نمونه تنفس طبیعی برخوردار بوده و با توجه به عدم آسیب به اجزای داخلی آن در اثر استفاده از سوخت گاز، استهلاک پایینی داشته و گزینه مناسبی برای ناوگان تاکسی‌رانی و حتی مشتریان عادی به شمار می‌رود.

رادمنش ادامه داد: سورن‌پلاس محصولی است که در ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز مورد توجه است و مشتریان زیادی دارد که با ارتقای موتور آن، رضایت‌مندی بیش‌تری برای مصرف‌کنندگان حاصل خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو گفت: تعامل و تفاهم مناسبی با وزارت کشور برای تولید و عرضه این خودرو در شبکه تاکسی‌رانی صورت گرفته و امکان افزایش ظرفیت تولید و عرضه آن نیز فراهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو محصول وانت آریسان2 و سورن‌پلاس به صورت دوگانه‌سوز تولید می‌شوند که با توجه به استقبال مشتریان از این محصولات، آمادگی برای افزایش ظرفیت تولید آن‌ها وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ