برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران از برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان خبر و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و گفت: این دوره نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان خبر و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با بیان اینکه در عصر ارتباطات و اطلاعات، آموزش این اصل برای روابط عمومی‌ها که حلقه پیوند بین مردم و مسؤولان هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: مجموعه روابط عمومی استانداری تهران از ابتدای حضور در این عرصه، این مهم را در دستور کار گذاشته و همواره بر تداوم اصل آموزش تاکید کرده است.

صائبی با اشاره به اینکه از ابتدای کار اداره کل روابط عمومی استان تهران در دولت سیزدهم دوره‌های آموزشی با عناوین مختلف، مختص دستگاه‌های اجرایی مانند؛ روابط عمومی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات مختلف برگزار شده است عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران، طی نیمه دوم شهریور ماه سال جاری نیز دوره آموزشی ویژه کارشناسان خبر و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با سرفصل‌های خبرنویسی (اجزای خبر)، تاکتیک‌های خبری، سبک‌های خبری، دروازه بانی خبر و ارتباط روابط عمومی‌ها با خبرنویسی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اعطای مدرک پایان دوره رسمی توسط سازمان فنی حرفه‌ای به شرکت کنندگان در این دوره نیز خبر داد و اظهار کرد: علاقه مندان برای اعلام حضور در این دوره می‌توانند با اداره کل روابط عمومی استانداری تهران به شماره تلفن ۸۴۶۹۳۰۳۰ تماس بگیرند.

مشاور استاندار تهران، روابط عمومی‌ها را یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و رشد مجموعه‌ها و سازمان‌ها دانست و گفت: با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، روابط عمومی‌ها باید روش‌های نوین و جذاب اطلاع‌رسانی و تبلیغی را فراگرفته و به کار بگیرند تا بتوانیم در عرصه جنگ نرم رسانه‌ای با نظارت، هدایت و تولید محتوای مناسب در عرصه اطلاع رسانی برنامه ریزی های دشمن را خنثی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ