تیتر امروز شرق که ثابتی را با خاک یکسان کرد

اقتصاد ایران: روزنامه شرق در شماره امروز خود در واکنش به ادعاهای امیرحسین ثابتی (نماینده تهران) علیه عراقچی و برجام، مطلبی را با عنوان «مخالفان بی‌مرز» منتشر کرد.

برترین‌ها: روزنامه شرق در شماره امروز خود در واکنش به ادعاهای امیرحسین ثابتی (نماینده تهران) علیه عراقچی و برجام، مطلبی را با عنوان «مخالفان بی‌مرز» منتشر کرد. تیتر این روزنامه اشاره به توئیت ۵ سال قبلِ مجری سابق شبکه افق دارد که آرزوی مرگ برای مرزی دارد که بین او و افغان‌های لشکر فاطمیون فاصله می‌اندازد.

تیتر امروز شرق که ثابتی را با خاک یکسان کرد

امیر‌حسین ثابتی روز گذشته در مخالفت با گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی سکان وزارت امور خارجه، با بیان اینکه «عراقچی دیپلمات واقع‌بینی نیست»، گفت: «امضای کری تضمین است» را چه کسی گفت؟ این را که ترامپ نمی‌تواند از برجام خارج شود چرا‌که ما طوری توافق کردیم که آنها نمی‌توانند از برجام خارج شوند، چه کسی گفت؟ کسی که امروز می‌خواهد از ما در مجلس رأی اعتماد بگیرد. او برای حمله به عراقچی حتی گفت: از برخی از عزیزانی که برای رأی‌آوردن بعضی از وزرا از‌جمله آقای عراقچی بازی خطرناکی را آغاز کرده‌اند، گلایه‌مندم. مطرح می‌شود که یک نفر‌ گفته ‌آقای عراقچی حتما باید وزیر شود؛ این چه بازی خطرناکی است که شروع کردند و متوجه عوارض آن نیستند؟ وی افزود: رهبری بارها گفتند که مجلس مستقل است و باید مستقل عمل کند؛ دیروز پیش ‌عزیزی رفتیم و می‌گویند که به کل این وزرا رأی دهید؛ این چه استدلالی است و از کجا می‌آید؟ اگر متوجه عوارض این موضوع هستید که مجلس را تعطیل کنید. خود رهبری مخالف این نگاه است، اما عده‌ای برای اینکه بخواهند به زور موافق بتراشند، شروع می‌کنند به بیان اخبار در‌گوشی که صد بار نیز تکذیب شده است. سال ۹۴ آقایان برای تبریک‌گفتن برجام از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، اما رهبری فرمودند این تبریک‌گفتن‌ها معنا ندارد و هرکس به وظیفه خود عمل کند. خواهش من از همکاران این است‌ کاری نکنند که استقلال مجلس زیر سؤال برود. در مذاکرات کنگره و سنا ابزار چانه‌زنی تیم مقابل بوده، اما برخی از الان می‌خواهند مجلس شورای اسلامی را خلع سلاح کنند و پیش از آنکه فردی رأی بیاورد برخی به اشتباه در حال فدا‌کردن مجلس به پای او هستند. عراقچی منتقدان دیگری هم داشت مانند محمدرضا صباغیان و ظهوریان که درباره برجام و حملات تکراری در این حوزه ادامه‌دار بود.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ