نوری قزلجه فقط در سطح شهرستان و استان مسئولیت داشته است

اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی فقط در سطح شهرستان و استان مسئولیت داشته، در حالی که مسئولیت وزارت کار ساده‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کوثری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: تشکیل دولت وفاق ملی یک سیاست بجا و نیاز کل جامعه ما است اما باید به این نکته اشاره کنم که شهید رئیسی در دولت گذشته یکی از نمایندگان مجلس را برای وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد و بنده با تحقیقاتی که کردم متوجه شدم وی آن‌چنان به وزارتخانه مسلط نبود و همین موضوع هم باعث مشکلاتی در این وزارتخانه شد.

وی بیان کرد: آشنایی با مجموعه وزارتخانه اهمیت زیادی دارد چرا که باید در یک وزارتخانه قراردادها، تصمیمات با سیاست‌های کلان اتخاذ شود. بنده درباره نوری قزلجه همین احساس را دارم که وی آن طور که باید و شاید نمی‌تواند در این سمت عملکرد خوبی داشته باشد. در وزارتخانه باید تصمیمات کلان گرفته شود اما گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در سطح شهرستان و استان مسئولیت داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم اتفاقاتی که در وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، مجدداً تکرار نشود اما اگر وزیر جهاد کشاورزی از پشت پرده‌ها خبر نداشته باشد، گرفتار خواهد شد. بنده می‌دانم که نوری قزلجه از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد، چرا که همین الان بیش از ۱۷۰ نفر از نمایندگان در موافقت با وی ثبت نام کرده‌اند اما اینجا حرف‌های خود را می‌زنم تا وی در آینده گرفتار مسائلی مربوط به نهاده‌های دامی یا چای دبش نشود.

کوثری تاکید کرد: مسئولیت وزارت ساده نیست و شاید نوری قزلجه به حوزه کشاورزی مسلط باشد اما وی صرفاً در سطح استان و شهرستان کار کرده است. حیطه وظایف یک وزارتخانه بسیار گسترده است.

وی گفت: سوال بنده از وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی آن است که چه برنامه‌ای برای حفظ کاربری اراضی و اصلاح اراضی دارد. لازم است نوری قزلجه برنامه‌های خود را به صورت مشخص به ما اعلام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: درباره استعلام وزرا لازم دانستم که نکته‌ای بگویم مبنی بر این که وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافت و گفت فقط درباره تابعیت و محکومیت وزرا استعلام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ