نوری قزلجه برنامه خود را برای کاهش مصرف آب ارائه نداده است

اقتصاد ایران: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برنامه مشخص خود برای کاهش مصرف آب را ارائه نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت و برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: دولت وفاق ملی به معنای عبور از خطوط قرمز نظام و به معنای دخالت یک نماینده در ترکیب کابینه نیست بلکه به معنای تأثیر همه در خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما با دولت تعامل سازنده داشته باشیم، اما به این معنا نیست که خیلی افراد به دنبال سهم‌خواهی باشند و بگویند چرا سهم ما را ندادید. ما برای اتحاد و برادری هزینه زیادی دادیم و نباید اجازه دهیم که دولت انقلابی و مساله وفاق ملی تخریب شود. امروز دشمنان میهمان ما را در کشور خودمان زدند و در این شرایط نباید خودمان را بزنیم.

نماینده مردم ارومیه در ادامه گفت: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که فرد مناسبی را برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کرده است. نوری قزلجه فرزند مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی بوده و برنامه خوبی نوشته است.

ذاکر ادامه داد: بنده از استانی آمده‌ام که قریب به ده میلیون تن تولید محصولات کشاورزی دارد و اقتصاد ما نوعاً از کشاورزی است. در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اصلاح نظام بازار و بهبود بهره‌برداری آمده اما توضیح نداده چگونه می‌خواهد صادرات کشاورزی را به بهره برداری برساند و از چه روشی در این زمینه استفاده کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در برنامه خود بر کاهش مصرف آب تاکید کرده اما سوال ما این است که آیا می‌خواهد با تعطیلی چاه‌های کشاورزی این کار را انجام دهد؟ همچنین حفاظت از اراضی کشاورزی با تجمیع و یکپارچه سازی اراضی در برنامه‌های وی آمده در حالی که ما قریب به ۴۰ میلیون هکتار زمینو حدود سه میلیون هکتار کاشت داریم و وزیر پیشنهادی باید پاسخ دهد برنامه وی برای حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مشخص چیست و آیا این کار را می‌خواهد به قیمت تخریب آلونک، خانه باغ و انبار کشاورزان انجام دهد؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ