برنامه نوری قزلجه چارچوب فکری ندارد

اقتصاد ایران: نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: برنامه گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی فاقد چارچوب فکری است و نگفته چگونه می خواهد اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر احمد بخشایش در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: کلیت کابینه پیشنهادی پزشکیان مطلوب نیست اما موجه است.

وی ادامه داد: اگر لیست این کابینه توسط پزشکیان وسط میدان انتخابات به سعید جلیلی، رقیب انتخاباتی پزشکیان ارائه می‌شد، فرایند پرچالش کوتاه می‌شد و همان موقع جلیلی به نفع پزشکیان کنار می‌کشید.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نوری قزلجه تمام مسائل حوزه کشاورزی مانند اصلاح ساختار، تجمیع زمین و روستا محور کردن را در برنامه خود آورده است و همه چیز را گفته است و گویا هیچ کاری را هم نمی‌خواهد بکند.

نماینده مردم اردستان در مجلس تصریح کرد: بنده علاقه مند بودم که گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی حداقل یک شاخص به ما دهد تا ما حداقل وی را با همان یک شاخص ارزیابی کنیم اما وی همه مسائل حوزه کشاورزی را در برنامه خود آورده است، گویا سنگ بزرگ علامت نزدن است.

بخشایش اظهار کرد: نوری قزلجه باید با لایه‌های پنهان فساد طوری برخورد کند تا به سرنوشت پرونده نهاده‌های دامی و چای دبش دچار نشوند.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی چارچوب فکری ندارد و برای مثال وی گفته است که فساد را از بین می‌برد اما برنامه‌ریزی مشخصی برای آن نکرده و از سوی دیگر نگفته که چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ